بلک بری اطلاعات مربوط به میزان فروش پریو را در 18 دسامبر منتشر می کند !

بلک بری اطلاعات مربوط به میزان فروش پریو را در 18 دسامبر منتشر می کند !


بلک بری اطلاعات مالی مربوط به سه ماه سوم سال 2016 خود را منتشر خواهد کرد .
آیا یکی از طرفداران بلک بری هستید و می خواهید بدانید که آیا این سازنده محصولاتش را در آینده نیز تولید می کند ؟ خب به زودی خواهید فهمید که آیا بلک بری پریو به اندازه کافی در فروش موفق بوده است که سازنده کانادایی فروش آن را ادامه بدهد یا خیر .

بلک بری اخیرا تایید کرده است که اطلاعات مالی مربوط به سه ماه دوم سال 2016 خود را منتشر خواهد کرد ، این اطلاعات ، ارقام فروش مربوط به گوشی هوشمند بلک بری پریو را نیز در بر می گیرد .

شایعات زیادی در مورد میزان فروش پریو به گوش می رسد اما در دو هفته آینده معلوم می شود که چقدر از این شایعات صحت داشته اند . اگرچه  این گوشی هوشمند نظرات مثبت زیادی را از طرف کاربران و رسانه ها در مورد خود داشته است ، فروش این دستگاه ممکن است آنقدر که طرفداران فکر می کنند بالا نباشد . طرفداران نباید انتظار داشته باشند که میزان فروش این گوشی زیبا یک عدد 6 رقمی را تشکیل دهد . بررسی هایی که در گذشته در مورد میزان فروش بلک بری پریو منتشر شده اند نشان داه اند که این گوشی کشویی کانادایی آینده چندان خوبی ندارد .

آمار نشان می دهد که تمام نرم افزارهای اندروید موجود که انحصارا به بلک بری پریو تعلق دارند تنها بین 10000 تا 50000 بار روی این دستگاه نصب شده است .حال این سوال مطرح می شود که آیا این ارقام بیانگر تعداد واقعی کاربران گوشی هوشمند پریو نیز است یا خیر . در این ماه تنها 50000 دستگاه از گوشی بلک بری پریو به فروش رسیده است از این رو امید می رود که ارقام ذکر شده اشتباه باشند و سازنده کانادایی تعداد بیشتری از این گوشی هوشمند را فروخته باشد .

از اواسط ماه دسامبر ( 24 آذر )  اطلاعات بیشتری در مورد میزان فروش بلک بری پریو منتشر می شود زیرا بلک بری در نظر دارد که اعلام کند که چه تعداد از این گوشی هوشمند کشویی را در طول دو ماه گذشته به فروش رسانده است . در حال حاضر پریو در کشورهایی نظیر آلمان ، آمریکا ، انگلیس ، کانادا ، هنگ کنگ و هلند به فروش می رسد اما کاربران می توانند در صورت علاقه این گوشی هوشمند را از دیگر نقاط جهان نیز سفارش دهند البته در این فرآیند هزینه صادرات و گمرک به عهده کاربر خواهد بود .

ZAKAIEE482

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر