گرفتن تصاویر 360 درجه با اپلیکیشن دوربین کارت برد گوگل میسر شد

گرفتن تصاویر 360 درجه با اپلیکیشن دوربین کارت برد گوگل میسر شد


به گزارش دیجی رو: واقعیت مجازی پیشرفت هیجان انگیزی در طول چند سال گذشته ایجاد کرده است. با این حساب، هنوز هم توسعه واقعیت مجازی گران و نیازمند سخت افزارهای مخصوص است. ایده دسترسی تعداد زیادی از مردم به واقعیت مجازی عده ای را در گوگل به سمت استفاده از گوشی های هوشمند برای این هدف جذب کرد.

 

نتیجه همین مقوای گوگل یا Google Cardboard است. یک محفظه ساده ی مقوایی که گوش تلفن را به یک هدست ابتدایی واقعیت مجازی تبدیل می کند. یک بسته توسعه نرم افزاری آزاد نیز کمک می کند تا ساختن نرم افزار واقعیت مجازی به سادگی نوشتن یک صفحه وب یا ساختن یک برنامه موبایل شود.
در هفته جاری گوگل اپلیکیشن دوربین کارت برد را عرضه نمود که به واسطه آن شما این امکان را خواهید داشت تا با استفاده از گوگل کارت برد و تلفن همراهتان، به عکاسی واقعیت مجازی پرداخته و تصاویر 360 درجه ای پاناروما بگیرید که در این هنگام نیز امکان ضبط صدای خود بر روی تصویر، می‌تواند به هرچه جذابتر شدن عکاسیتان بی‌انجامد.
اپلیکیشن دوربین کارت برد هم اکنون به صورت رایگان بر روی فروشگاه گوگل قرار گرفته است و قابلیت پشتیبانی از پلتفرم‌های اندروید بالاتر از نسخه 4.4 را خواهد داشت.
نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر