جزییاتی در مورد گوشی هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس

جزییاتی در مورد گوشی هوشمند گلکسی S7 و گلکسی S7 پلاس


تا به حال شایعات زیادی در مورد گلکسی S7 به گوش می رسید اما هیچ عکسی از این گوشی هوشمند منتشر نشده بود که امکان بررسی میزان صحت این شایعات را فراهم سازد اما هم اکنون یکی از شرکت های واسط با نام ITSkins که قطعاتی جانبی تولید می کند ، جزییاتی را منتشر کرده است . این سازنده ها معمولا اطلاعاتی را از شرکت سازنده اصلی دریافت می کنند تا بتوانند محصولات خود را بسازند . حجم اطلاعات منتشر شده زیاد نیست اما جزییات مربوط به اندازه گوشی پرچم دار جدید در این اطلاعات آورده شده است .

همان طور که پیش از این گفته شده است سامسونگ در نظر دارد گوشی هوشمند S7 را در دو مدل عرضه کند . یکی از این مدل ها از نظر اندازه تقریبا شبیه به گلکسی S6 می باشد این دستگاه 143.37 میلی متر طول ، 70.8 میلی متر عرض و 6.94 ضخامت دارد ولی مدل دیگر بزرگ تر است و طول ، عرض و ضخامت آن به ترتیب 163.32 ، 82.01 و 7.82 میلی متر می باشد در واقع می توان گفت که مدل دوم از نظر اندازه بیشتر به گلکسی مگا 2 شبیه می باشد . از این ارقام این گونه برداشت می شود که گلکسی S7 پلاس یک گوشی هوشمند بزرگ 6 اینچی  است .

ZAKAIEE493

هم اکنون دو سوال مطرح می شود که چه اتفاقی برای مدل ادج می افتد و این که این گوشی هوشمند چگونه می تواند در کنار مدل جدید به حیات خود ادامه دهد . پاسخ دادن به این سوالات در حال حاضر عجولانه است ولی می توان گفت که گوشی سری S7 ، گوشی های سری نوت را نیز کمی کوتاه قد نشان می دهد مخصوصا به این دلیل که گوشی های سری نوت در سه نسل متوالی با اندازه 5.7 اینچی عرضه شده اند .

ZAKAIEE494

باکمی تفکر می توان نتیجه گرفت که خرید یک گوشی که نمایشگر بزرگ تر و مشخصات پرچم دار پیشرفته تری دارد در مقایسه با خرید گلکسی S6 ادج پلاس و نوت 5 عاقلانه تر است . S7 از نظر مشخصات نیز شباهت زیادی به مدل گلکسی S6 دارد .تنها دو تغییر قابل توجه ایجاد شده است : در مدل جدید دکمه خانه یک دکمه مستطیل شکل می باشد و این که پوورت قرارگیری سیم کارت در سمت کناری گوشی قرار گرفته است .

یک نکته دیگر که گفتن آن حائز اهمیت می باشد این است که سامسونگ مدل های جدید را مانند همیشه با دو پردازشگر اسنپدراگون و اکسینوس (Exynos ) به بازار می فرستد درواقع می توان انتظار داشت که گوشی های هوشمند گلکسی S7 با پردازشگرهای کوالکوم اسنپدراگون 820 و اکسینوس 8890 به میدان بیایند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر