اتصال ساعت اپل به دوربین DxO ONE

اتصال ساعت اپل به دوربین DxO ONE


در این هفته گروه DxO خبر از ارتقای بعضی از ویژگی ها در سیستم افزونه ای دوربین خود برای آیفون دادند که DxO ONE نام دارد. این سیستم به انتهای آیفون وصل می شود و از این طریق می توان عکس های دوربین را مشاهده کرد و نیز قابلیت های عکسی و فیلمبرداری بسیاری با یک ماژول دوربین جداگانه به آن اضافه شده است.


یکی از ویژگی های کلیدی در این بروزرسانی اتصال به ساعت اپل است که به ساعت این قابلیت را می دهد که از راه دور به دوربین وصل شود. DxO ONE در فروشگاه های اپل یافت می شود و به این معنی است که اپل  آن را تایید می کند و مایل است تا کاربران از این دوربین استفاده و آن را تجربه کنند.
همراه با این بروزرسانی یک اپلیکیشن نیز برای ساعت اپل آمده است. این اپلیکیشن استاندارد دسترسی فوری به عکس های جدید را برای کاربران ممکن می سازد. در این سیستم  می توان با نگه داشتن یک انگشت بر روی دکمه Shutter چندین عکس تهیه کرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر