دراپ باکس سرویس های Carousel و MailBox را متوقف می کند

دراپ باکس سرویس های Carousel و MailBox را متوقف می کند

گزارش ها حاکی از آنست که دراپ باکس قصد دارد تا دو سرویس خود را که در چند سال گذشته، پیشرفت هایی داشته اند، متوقف سازد. هر دو سرویس MailBox و سرویس به اشتراک گذاری عکس Carousel در اوایل سال 2016 از فعالیت باز می ایستند و بعد از آن دراپ باکس بر روی سرویس به اشتراک گذاری فایل مبتنی بر Cloud تمرکز خواهد کرد.


گفته شده است این دو سرویس دراپ باکس به این دلیل حذف می شوند که این دو به میزانی که مورد انتظار بوده، رشد نکرده اند. سرویس Carousel در سی و یکم مارچ متوقف می شود و دراپ باکس به کاربران خود کمک می کند تا عکس های خود را بر روی سرویس اصلی دراپ باکس ذخیره کنند. سرویس صندوق ایمیل نیز در 26 فوریه از کار می ایستد و تمامی ایمیل ها حذف می شود.
صندوق پستی دراپ باکس در سال 2013 ارائه شد و بخشی از اقدام دراپ باکس برای توسعه و گسترش فعالیت های خود بود ولی رقابت بسیار شدیدی حاکم بود. بخصوص گوگل که تلاش های خود را با تغییر پلتفرم اصلی جیمیل بسیار افزایش داد و اصلاحات بسیاری در سرویس به اشتراک گذاری عکس خود به انجام رساند. بنابراین با توجه به این فعالیت ها، دراپ باکس تصمیم گرفته است تا بر روی فعالیت های اولیه خود تمرکز کند و کارهای جانبی را کنار بگذارد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر