موج جدید آپدیت های جزیی مایکروسافت

موج جدید آپدیت های جزیی مایکروسافت

امروز روز آپدیت های مایکروسافت بود. مایکروسافت امروز برای بخشی از خدمات و سرویس های خود تغییرات جزیی روانه کرده است.البته این آپدیت ها به صورت جزیی بوده اند و حاوی تغییرات بزرگ و عمده نیستند.آپدیت ها مربوط به لومیا 930  تنها در بریتانیا،وان درایو،فیسبوک،تقویم و ایمیل می باشند.

تقریبا به انتشار ویندوز 10 موبایل نزدیک هستیم و امکان دارد مایکروسافت به زودی این سیستم عامل را در هفته های باقی مانده از سال 2015 منتشر خواهد کرد.اما امروز مایکروسافت برای گوشی های 930 آپدیت کوچکی برای firmware ارائه کرد است.(فریمور:چیزی ما بین نرم افزار و سخت افزار هستند که می توانیم آن را میان افزاری که بر روی دستگاه ها (سخت افزار) نصب می شوند معرفی کنیم)

انتظار می رود این آپدیت مربوط به آماده سازی این گوشی های برای دریافت ویندوز 10 موبایل باشد.تاکنون خبری مبنی بر این که آپدیت فریمور برای دستگاه های دیگر در دسترس قرار گرفته است،منتشر نشده است.اگر کاربر لومیا 930 هستید، می توانید به قسمت تنظیمات رفته و به صورت دستی گوشی خود را آپدیت کنید.تنها به یاد داشته باشید،در طول آپدیت فریمور گوشی خود را به شارژ متصل کنید.

آپدیت دیگر مربوط به فیسبوک است.این آپدیت برای اپلیکیشن ویندوز 10 موبایل عرضه شده است ولی ویژگی بارزی به همراه ندارد.تنها آپدیتی جزئی است و موجب رفع باگ های موجود و بهبود عملکرد شده است.البته همگام سازی کانتکت ها را نیز بهبود بخشیده است.

در کنار لومیا 930 و فیسبوک، ایمیل و تقویم ویندوز 10 موبایل نیز آپدیت شده اند.باگ های عمده رفع شده اند و ویژگی های جزیی دیگری به این اپلیکیشن های بیسیک افزوده شده که باعث بهبود عملکرد،دسترسی سریع تر و کاربری آسان تر کاربر شده اند.

وان درایو OneDrive سرویس ابری مایکروسافت هم آپدیت تازه ای دریافت کرده است.این آپدیت هم ویژگی مهمی به این سرویس فضای ابری نیافزوده است و تنها باگ های موجود را رفع کرده است و باعث بهبود عملکرد و سرعت شده است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر