انتشار بازی «آتش بست: ترکمنچای» / عکس

انتشار بازی «آتش بست: ترکمنچای» / عکس


به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این بازی که در سبک اکشن اول شخص تولید شده، به روایت داستانی با ریشه تاریخی دوره عهد نامه گلستان و ترکمنچای می‌پردازد.این بازی تاریخی روایتگر مبارزات و رویداد های تاریخی ایران و تزارها در قرن ۱۹ میلادی است که بخش‌ها و شهرهایی از ایران، آذربایجان، ارمنستان، گرجستان در بازی وجود دارد. در این بازی، مخاطب در دو نقش شخصیت‌های آصف و آراز در کنار شخصیت تاریخی عباس میرزا (ولیعهد) ایفای نقش می‌کند.

بازی آتش بست: ترکمنچای به ۲ زبان فارسی و آذری توسط گویندگان حرفه‌ای صداگذاری شده که بازی‌باز می‌تواند زبان بازی را از بین این دو زبان انتخاب کند.

از افتخارات بازی ترکمنچای می‌توان به کسب عنوان بهترین بازی از دیدگاه محتوایی و دریافت نشان سرآمد از جشنواره رسانه‌های دیجیتال و همچنین کسب غزال زرین بهترین موسیقی در چهارمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران اشاره کرد.

بازی آتش بست: ترکمنچای توسط موسسه هنرنمای پارسیان در بازار داخلی منتشر و عرضه شده که علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به مراکز توزیع محصولات فرهنگی آن را تهیه کنند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر