موتورولا Moto E ( نسل دوم ) نیز اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کند !

موتورولا Moto E ( نسل دوم ) نیز اندروید 6 مارشمالو را دریافت می کند !


اگر به یاد داشته باشید در ماه اکتبر ( 9 مهر تا 9 آبان ) موتورولا یک لیست از گوشی های خود را منتشر کرد که قرار بود بروزرسانی اندروید مارشمالو را دریافت کنند ، در این لیست اسمی از نسل دوم گوشی هوشمند Moto E به میان نیامده بود . نکته عجیب این است که موتورولا این گوشی هوشمند را  امسال به بازار عرضه کرده بود .

خبر خوب این است که این دستگاه نیز به لیست محصولات موتورولا که بروزرسانی سیستم عامل مارشمالو را دریافت می کنند ، اضافه شده است . البته این بروزرسانی تنها در برخی از مناطق جهان مانند کانادا ، آمریکای لاتین ، اروپا و آسیا ( به جز چین ) انجام می شود .

علاوه بر Moto E نسل دوم گوشی هایی نظیر Moto X فورس ، دروید توربو 2 و دروید مکس 2 نیز به این لیست اضافه شده اند . مسئله ای که باز موجب تعجب همگان شده است این است که تنها چند ماه از عرضه این سه گوشی هوشمند می گذرد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر