دوربین 360 درجه Luna، کوچکترین دوربین در جهان

دوربین 360 درجه Luna، کوچکترین دوربین در جهان

از ویژگی های بارژ Luna، دو لنز 190 درجه ای فول اچ دی ویدئویی و پنج مگاپیکسلی است و نیز از سیستم ژیروسکوپ برای ثبات دوربین استفاده می کند. با استفاده از WiFi داخلی آن می توان ویدئوهای ضبط شده را به دستگاه های خود ارسال کنید و در شبکه های اجتماعی قرار دهید.


از ویژگی های بارژ Luna، دو لنز 190 درجه ای فول اچ دی ویدئویی و پنج مگاپیکسلی است و نیز از سیستم ژیروسکوپ برای ثبات دوربین استفاده می کند. با استفاده از WiFi داخلی آن می توان ویدئوهای ضبط شده را به دستگاه های خود ارسال کنید و در شبکه های اجتماعی قرار دهید. از طریق واقعیت مجازی مانند کاردبرد گوگل یا Gear VR سامسونگ نیز می توان به صورت زنده محتویات دوربین را مشاهده کرد.
Memora در صفحه مربوط به این دوربین نوشته است: "با توجه به تصمیم بیننده برای مشاهده، ویدئوی 360 درجه محیطی تعاملی و همه جانبه را در اختیار می گذارد."
این دوربین قطر شش سانتی متری و وزن 180 گرمی دارد و دارای بدنه آلومینیومی و طراحی محکم است؛ علاوه بر آن حافظه داخلی این دوربین 32 گیگابایت و دارای میکروفن داخلی و باتری است که نهایتا تا سی دقیقه شارژ نگه می دارد.
کانکتور مغناطیسی داخلی این دوربین به سطوح فلزی وصل می شود. با استفاده لوازم جانبی این دوربین نیز می توان آن را به مونوپد و دیگر دستگاه ها وصل کرد. قیمت این دوربین در حال حاضر 99 دلار است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر