انتشار نسخه جدید DiskStation 5.2

انتشار نسخه جدید DiskStation 5.2


Synologyاز انتشار آخرین نسخه به روز رسانی DiskStation(DSM 5.2) خبر داد. سیستم عاملی برای شرکت DiskStation , RackStation است که با اتصال به شبکه ، برنامه ها را ذخیره میکند. مدیر این محصول گفت : با بروز رسانی DSM 5.2 کاربران میتوانند اطلاعات بیشتری دریافت کنند. امنیت و مدیریت بهتر داده در این نسخه بیشتر شده است.


ابتدا Smart Revycling و  Single File Versioning، هر دو را بدون از دست دادن دادها به صورت خودکار حذف کنید. سپس ISCSI LUM راه حل سریعی را پیشنهاد میدهد و عکس های فوری می گیرد تا مقداری از فضا اشغال شود . VDisk Manager 5.2 مجهز به سیستمی برای ذخیره سازی عکس های فوری است و از هدر رفتن فضا در عکس های فوری و غیر ضروری جلوگیری می کند.

dsm-control-panel w 600
از ویژگی های Cloud Sync این است که از بروز رسانی فایل های غیر ضروری و ایجاد خطاها جلوگیری می کند به علاوه اجازه می دهد تا داده ها قبل از آنکه به Cloud منتقل شوند رمز گذاری شوند. در حال حاضر DSM 5.2 روش رمز گذاری دیگری نیز دارد. در قسمت مجازی برنامه، Disk Station Manager 5.2 ، Docker را ارائه داده است که برنامه های کاربردی را ایجاد و گسترش می دهد. علاوه بر آن چندین بروز رسانی از برنامه های کاربردی مثل Note Station, DS note, DS audio, DS photo+, Audio Station  وجود دارد که با بروز رسانی Note Station و , DS note لیست کار ها با دسته بندی مناسبی انجام می شود. در این موقع برنامه های صوتی افزایش پیدا کرده ودر مسیر بهتری از لیست پخش قرار می گیرند.
در روش جدید ذخیره SSD ، 90% کمتر از حافظه استفاده می شود در حالی که در نسخه 5.1 مشکل بسیاری از کاربران کاهش حافظه لازم بود. بروز رسانی و ارتقا نسخه به 5.2 برای تمام کاربرانی که از DiskStation, Rackstation یا Embeded Data Station  استفاده می کنند رایگان است. و برای دانلود نسخه جدید می توانید به صفحه آپدیت شده SYNOLOGY DSM مراجعه کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر