کولاک آپدیت های 10 دسامبر مایکروسافت

کولاک آپدیت های 10 دسامبر مایکروسافت


امروز مایکروسافت در زمینه ی آپدیت های بخش های مختلف اپلیکیشن و برخی خدمات خود کولاک می کند.خبرها حاکی از آپدیت های کوچکی مانند اپلیکیشن های واتس اپ،ترو کالر Tru caller و گالری و آپدیت های عمده و بزرگ سرویس موزیک تقریبا جدید مایکروسافت به نام Groove است.

آپدیت بزرگ برای پخش استریم Groove Music در ویندوز 10 موبایل

groove music update tweet

سرویس پخش استریم Groove Music با انتشار ویندوز 10 جایگزین سرویس پخش قدیمی ایکس باکس موزیک شد.مایکروسافت به تازگی با تغییر نام استریم موزیک خود از ایکس ‌باکس موزیک به Groove تغییر نام داد.یکی از مسئولان مایکروسافت علت این تغییر نام را گیج ‌کننده بودن آن برای کاربران عنوان کرده است. بسیاری از کاربران با شنیدن نام Xbox Music گمان می ‌کردند که این سرویس تنها به کاربران ایکس‌ باکس مایکروسافت تعلق دارد در حالی که ایکس ‌باکس موزیک یا همان پخش موسیقی آنلاین مایکروسافت به صورت کراس پلتفرم روی ویندوز، ویندوزفون، ویندوز RT، ایکس ‌باکس وان، ایکس ‌باکس ۳۶۰، اندروید، iOS و همین طور تحت وب در دسترس کاربران قرار می گیرد.Groove به معنی حس دریافتی از ریتم موسیقی است.

این سرویس از ابتدای انتشار ویندوز 10 نظر کاربران را به خود جلب نکرد و البته کاربری آن خیلی هم بد نیست ولی ویژگی جذابی هم ندارد.اما انتظار می رود با آپدیتی که ساعاتی دیگر دریافت می کند جذاب تر و بهتر شود.

بر اساس توییت یکی از توسعه دهندگان مایکروسافت ،این سرویس به زودی آپدیت بزرگی دریافت خواهد کرد.

الن کیلبورن:

ما در حال انتشار یک آپدیت غول آسا برای برنامه ی Groove Music در ویندوز 10 موبایل هستیم که اواخر امروز منتشر خواهد شد. — Ellen Kilbourne (@ellenment) December 9, 2015

انتظار می رود نظر بسیاری از کاربران ناراضی این سرویس پس از دریافت این آپدیت تغییر کند.البته این آپدیت برای ویندوز 10 موبایل روی دیگری هم دارد و بی شک نزدیک بودن انتشار ویندوز 10 موبایل است.از هفته ی گذشته تا کنون،ویندوز 10 موبایل آپدیت ها و تغییرات بسیاری داشته است و سرعت تغییر و آپدیت ها در این روزها افزایش چشم گیری داشته است.

آپدیت Groove Music ویژگی های را به همراه دارد که بسیاری از کاربران در انتظار آن بوده اند،این تغییرات بیش تر بر اساس انتقادات مفید کاربران بوده است.لیست تغییرت این سرویس طولانی است و تقریبا 15 مورد را شامل می شود.

ویندوز سنترال لیستی از این تغییرات را که تنها برای Groove Music ویندوز10 موبایل و نه دسکتاپ منتشر کرد.نسخه ی جدید گروو موزیک، Groove 3.6.1573.0خواهد بود.انتظار می رود سرعت این استریم هم افزایش یابد.لیست تغییرات به شرح زیر است:

  • آهنگ ها و آلبوم های کاربران به صورت دیفالت یا همان پیش فرض بر اساس تاریخی که کاربر آن ها را اضافه می کند دسته بندی و ذخیره خواهد شد.این ذخیره سازی بر اساس نام هنرمند آلبوم یا موزیک هم ذخیره سازی می شود.
  • سوایپ کردن (کشیدن انگشت به سمت راست یا چپ صفحه ی اسمارت فون) منوی همبرگری به سمت چپ و یا راست که باعث می شود کار کردن با یک دست راحت تر شود
  • نگاه داشتن انگشت بر روی یک لیست پخش باعث خواهد شد ترک های موزیک مرتب شوند
  • موزیک های را که کاربر قبلا در کلکسیون خود پخش کرده است و یا به تازگی در قسمت Explore پخش شده را در قسمتی به نام Recent Plays (موزیک هایی که اخیرا پخش شده) قابل دسترسی خواهد بود.
  • نمایش میزان دانلود موزیک ها در یک تایتل بار (نوار عنوان) نمایش داده خواهد شد.همچنین یک دکمه برای وارد شدن به قسمت مدیریت دانلود در کنار منوی سمت چپ قرار گرفته که ویژگی های برنامه ی Movies & TV همخوانی داد.
  • قابلیت های کورتانا،دستیار صوتی ویندوز در این سرویس ارتقا یافته و کورتاما در این بخش قابل استفاده خواهد بود.کاربر می تواند به کورتانا بگوید 'Play Electronic' و کورتانا تمام موزیک هایی که در کلکسیون کاربر در سبک الکترونیک است را به صورت نا مرتب یا همان shuffle پخش خواهد کرد.
  • اگر این سرویس متوجه وجود یک موزیک یکسان در وان درایو و یا اکانت Music Pass کاربر شود،کاربر یک پیام دریافت خواهد کرد و از او می پرسد که آیا می خواهد یکی از این دو حذف شوند یا خیر.
  • فونت موزیک های در حال پخش کوچک تر خواهد شد.

 

آپدیت Groove Music برای ویندوز 10 موبایل است اما ویژگی کانتینیوم آپدیت خواهد شد و تغییرات آن به صورت زیر خواهد بود:

 

  • طرح بندی یا لایوت مربوط به گالری یک هنرمند آپدیت خواهد شد و فاصله ها و جایگاه بهبود خواهد یافت.مربع های رنگی که در بک گراند بودند حذف خواهند شد.
  • ماژول های قسمت Explore به جزئیات صفحه ی هر هنرمند اضافه خواهد شد و رزولوشن ارتقا می شود.
  • طرح بندی یا لایوت قسمت Explore در رزولوشن بالا بهبود یافته است بنابراین هنگام اسکرول به پایین و به صورت کلی حالت نمایش صفحه بهتر خواهد شد.
  • صفحه ی نتایج جستجو در رزولوشن های بالا آپدیت خواهد شد و بهبود می یابد
  • لایوت بخش Add to menu آپدیت خواهد شد (نمایش بهتر در رزولوشن بالا)
  • لایوت بخش گالری Recent Plays آپدیت خواهد شد (نمایش بهتر در رزولوشن بالا)

 

آپدیت اپلیکیشن Movies & TV برای ویندوز10

امروز کاربران اپلیکیشن Movies & TV در ویندوز 10 آپدیت تازه ای دریافت خواهند کرد.نسخه ی جدید این اپلیکیشن 3.6.1573.0 خواهد بود و ویژگی جزئی به آن افزوده خواهد شد.در صفحه ی مربوط به جزئیات فیلم یا سریال بعد از دریافت آپدیت،اطلاعاتی در مورد بازیگران و عوامل مشاهده خواهد شد.پیام های خطا در هنگام دانلود کم تر می شود و مشکلات مربوط به دانلود و پروسه ی آن حل خواهد شد.در قسمت پخش یک سریال،اپیزود بعدی سریالی که کاربر آن را نتخاب کرده است به صورت اتوماتیک برای نمایش نشان داده خواهد شد و کاربر با سرعت بیش تری از پخش قسمت تازه ی سریال مورد علاقه اش آگاه می شود.

 

آپدیت اپلیکیشن Truecaller

ayaz221245

مایکروسافت ساعاتی پیش اپلیکیشن ترو کالر را آپدیت کرد. Truecaller یک اپلیکیشن کالر آی دی است جایگزین برنامه کانتکت گوشی می باشد. این اپلیکیشن هوشمن دتر و مفید تر از اپلیکیشن پیش فرض کانتک است و می توان با آن به جستجو، شناسایی شماره‌ های ناشناس، بلاک تماس ها و شخصی کردن کانتکت ها بر اساس زمان و مکان پرداخت.این اپلیکیشن برای کاربران ویندوز موبایل 8.1 آپدیت می شود.ویژگی های آپدیت آن به شرح زیر است

  • اضافه شدن تگ برای تماس گیرنده به منظور سازماندهی بهتر مخاطبان
  • رفع باگ ها و بهبود کاربری و کیفیت کلی اپلیکیشن

 

 

آپدیت اپلیکیشن Photos در ویندوز 10 موبایل

photos

سیل آپدیت های مختلف برای ویندوز 10 موبایل در جریان است و انتشار این سیستم عامل نزدیک می باشد.مایکروسافت اپلیکیشن photos را برای ویندوز 10 موبایل منتشر کرده است و قابلیت های آن را بهبود بخشده.البته این آپدیت برای کاربران ویندوز 10 دسکتاپ هم می باشد.مایکروسافت به دنبال انتشار بیلد 10586.29 بسیاری از برنامه های هسته و اساسی خود را آپدیت کرده است و این آپدیت ها ادامه خواهد داشت.با آپدیت این اپلیکیشن سازگاری بیش تری با وان درایو حاصل خواهد شد.برخی ویژگی های این آپدیت به شرح زیر است:

  • امکان اشتراک گذاری آلبوم با استفاده از لینک وان درایو
  • مشاهده و ادیت آلبوم ها در تمام دستگاه با آپلود در وان درایو
  • انتخاب عکس تنها برای نمایش دادن محتوا در وان درایو و دسترسی بهتر به تنظیمات
  • انتخاب عکس های خاص در هنگام جا به جایی عکس ها
  • مکث و نمایش دوباره در حالت اسلایدشو از طریق کلید های space و enter
  • نمایش لوکیشن و اطلاعات عکس بر روی نقشه اگر اطلاعات موجود باشد
  • بهبود پخش عکس ها
  • رفع باگ ها و اختلالت اپلیکیشن
  • تغییرات بر اثر آپدیت در نسخه ی موبایل :
  • نمایش عکس ها از دوربین ویندوز بدون باز کردن قفل گوشی
  • ویرایش ویدیو اسلوموشن بر روی بعضی تلفن های لومیا
  • تعاملات بیش تر کیبورد در ویژگی کانتینیوم

انتظار می رود این اپلیکیشن کاربردی در ویندوز 10 موبایل و دسکتاپ از قبل بهتر شده باشد و نظر کاربران را پیش از پیش جلب کند.

 

 

آپدیت بازی هیجان انگیز و پر طرفدارCSR Racing

 

csr racingayaz

 

Zyngaیک کمپانی سازنده ی بازی است و یکی از بازی های معروف آن CSR Racing است که امروز آن را برای ویندوزفونی ها آپدیت کرده است. CSR Racing بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی بی نظیر و خیره کننده در سبک بازی های ماشینی است که تجربه ی بهترین و هیجان انگیزترین بازی مسابقات اتومبیل رانی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد و ساعت ها شما را سرگرم خود خواهد کرد. مسابقات در خیابان های شهر صورت خواهد گرفت و گرافیک عالی و گیم پلی اعتیاد آور بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد . در بازی CSR Racing انواع ماشین های شرکت های معروف دنیا از جمله شورولت ، مک لارن ، BMW و Audi R8 در اختیار شما قرار می گیرد که با تجهیزاتی همچون نیتروژن دار کردن می توانید بازی متفاوتی از ماشین سواری را تجربه کنید.این بازی تا کنون بیش از 130 میلیون بار دانلود شده است.حالا این بازی با دریافت آپدیت تازه عملکرد بهتری پیدا کرده و ماشین ها و حالت های جدیدی به آن افزوده شده است. حالت مولتی پلیر این بازی ارتقا یافته است و مراحل ان بهتر و متنوع تر شده است.ماشین لامبورگینی جدید حتما گیمرها را وسوسه خواهد کردو نهایتا باگ ها و اختلالت این بازی رفع شده و عملکرد آن نسبت به قبل بهبود یافته است.

 

آپدیت کوچک دیگر برای واتس اپ

مایکروسافت در جریان آپدیت های امروز مشکل کوچکی که واتس اپ پیدا کرده بود را با انتشار آپدیتی جدید رفع کرد.این باگ مربوط به باگی بود که در قسمت voice massage به وجود آمده بود ارسال پیام صوتی را گاهی دچار مشکل می کرد.به طور کلی این اپدیت موجب بهبود عملکرد و رفع باگ های موجود بوده است.ورژن قبلی واتس اپ 2.12.222 بود که در صورت دریافت آپدیت به 2.12.226 تغییر خواهد یافت.در نسخه ی جدید ویژگی جدید دیده نشده است.

 

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر