چگونه گوشی های لومیا 950 و لومیا 950XL را ریست فکتوری کنیم؟

چگونه گوشی های  لومیا 950 و لومیا 950XL را ریست فکتوری کنیم؟


اوایل مهرماه مایکروسافت از تازه ترین پرچم داران ویندوزی خود در طی کنفرانس برگ خود رونمایی کرد.به تازگی این گوشی ها روانه ی مارکت های کشورهای مختلف شده اند و از استقبال خوبی هم برخوردار شده اند.در ادامه ترفند ریست فکتوری این گوشی ها را به شما اموزش خواهیم داد،شاید شما هم از کاربران آینده ی این گوشی ها باشید.

گوشی های تازه ی مایکروسافت از لحاظ سخت افزاری گوشی های قابل قبولی هستند. مایکروسافت لومیا 950 را به عنوان اولین پرچم دارد ویندوز 10 موبایل معرفی کرد.دوربین قابل قبول 20 مگاپیکسلی با لنز کارل زاییس و فناوری پیور ویوو و پردازنده ی 6 هسته ای کوالکام اسنپدراگون 808 است. رم آن 3 گیگابایت است.32 گیگابایت حافظه ی داخلی دارد و تا 2 ترابایت کارت حافظه را پشتیبانی می کند.اسکنر عنبیه دارد که از ویژگی های جدید امنیتی ویندوز 10 موبایل یعنی ویندوز هلو پشتیبانی می کند.

لومیا 950XL نسبت برادر خود بزرگ تر است. حافظه داخلی اين دستگاه 32 GB می باشد که کاربر می تواند آن را با استفاده از يک کارت حافظه microSD به 2TB ارتقاء دهد. دوربين 20 مگاپيکسلی با همان ویژگی های 950 ، پردازشگر هشت هسته ای کوالکام و سيستم مايع خنک کننده مجهز است،تنها تفاوت آن در اندازه ی صفحه است.

از این پس در فیسیت به تدریج در مورد ترفندها و چگونگی کار با این گوشی ها صحبت خواهیم کرد.این گوشی ها به مارکت ایران نزدیک هستند.با جستجوی تگ "ترفندهای لومیا" می توانید به مطالب مشابه دسترسی داشته باشید.

چگونه گوشی های لومیا 950 و لومیا 950XL را ریست فکتوری کنیم؟

برخی اوقات به دلایل مختلف مثلا کاهش شدید سرعت گوشی و یا برای فروش گوشی ،آماده سازی گوشی برای آپگرید به ویندوز 10 موبایل و یا دلایل دیگر نیاز به ریست فکتوری یا همان بازیابی مجدد تنظیمات کارخانه نیاز هست.(هارد ریست هم گفته می شود)

روش زیر روشی سریع برای بازیابی تنظیمات اولیه و ریست کردن این گوشی ها است و کار پیچیده و دشواری نیست.به یاد داشته باشید با ریست فکتوری کردن،اطلاعات شما از بین خواهد رفت و بازیابی نخواهد شد.

1.دکمه ی پاور و دکمه ی کم کردن صدا را هم زمان برای چند ثانیه نگه دارید.گوشی ویبره ای خواهد داشت و علامتی روی آن مشخص می شود.

2.حالا دکمه های کم کردن صدا زیاد کردن صدا و پاور را با هم فشار دهید.

3.گوشی به همین راحتی ریست خواهد شد

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر