پیشنهاد شرکت ITدر رابطه با Independence IT

پیشنهاد شرکت ITدر رابطه با Independence IT

شرکت IT برای استفاده ازIndependence IT  ،Daas  را پیشنهاد می دهدIT Independence،که دسکتاپی به عنوان ارائه دهنده خدمات پلت فرم است، اجرای موفقی از نرم افزارCloud Workspace Suit   را توسط شرکتIT اعلام کرد.Cloud Workspace Suit (cws)نرم افزاری است که باعث انعطاف پذیریIT در دسکتاپ می شود که با ایجاد یک کتابخانه با بیش از 1000 برنامه که می تواند مجازی باشد.

ITمی تواند نسخه های مجازی خارج ار کتابخانه نرم افزار مانند Quick book یا برنامه های کاربردی را انتخاب کند.
برنامه های کاربردی را می تواند مستقیما به دسکتاپ دهد یا تصویری از Mac, Linux  یا ویندوز باشد. اجزا تکمیل کننده آن که نرم افزاری به عنوان خدمات Saas است، از سرویس های متعدد مثلSalesforce وBox را ارائه می دهد. Cloud Workspace Suit به هیچ کدام از این سرویس ها متکی نیست در عوض با هر دو اپراتور یعنی دولتی و خصوصی همکاری می کند. مشتریان با استفاده از Open stack,VMwaew, Hyoer-V, Azurt, google or Amazon برای منابع و ساخت خدمات از CSS  استفاده کنند.
وقتی شرکتی رشد می کند نیاز به مقیاسی برای خدمات ارائه شده داردکه شامل اداره کردن کامپیوتر های رومیزی است در نتیجه دسکتاپ به عنوان ارائه دهنده خدمات به مشتریان ، دارای Pcloud Workspace  است. معاون شرکت IT  گفت قبل از انتخابCloud Workspace Suit، قدرت نرم افزار Independence IT  بررسی شد. این نه تنها ساده ترین راه استفاده می باشد بلکه بسیار انعطاف پذیر است. . Cloud Workspace Suit یکی از دلایل مهم این انتخاب بود زیرا از مزایای آن در تولید و کنترل هزینه استفاده شده است.
انتخابCWS برایPcloud work space یکی دیگر از نکات برجسته Independence IT است که در سال 2015 توسط شرکتGartner Ince ،Cool Vendors in Infrastructure Service نامگذاری شده است. مدیر عامل شرکت IT  گفت باید موفقیت شرکت IT  را در توسعه و تحویل Pcloud Workspace تحسین کرد. در حالی که پیچیدگی راه حل می توانست یک مانع بزرگ در گسترش Daas شود. Dassتکنولوژی  است که در پشت اتوماسیون نرم افزار قرار دارد، API  که باعث هماهنگی فعالیت های  Hypervisor  از سیستم عامل ویندوز، ویندوزAPI و Windows Active Dictionaryمی شود.
این نرم افزار هماهنگ ،برای مدیریت ماشین های مجازی باعث تمرکز و توجه مشتریان شده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر