مایکروسافت لومیا 950 و 950 XL مشکل اتصال وای فای دارند !

مایکروسافت لومیا 950 و 950 XL مشکل اتصال وای فای دارند !


اتصال وای فای به طور اتفاقی قطع می شود و تنها راه متصل کردن مجدد آن راه اندازی مجدد گوشی می باشد .
مشکلی که گریبان گیر تعدادی از گوشی های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950XL  شده است ،  اتصال وای فای این دستگاه ها را به طور اتفاقی قطع می کند ، برخی از کاربران می گویند که تنها راه حل رفع این مشکل به صورت موقتی ، راه اندازی مجدد گوشی می باشد .

شکایات منتشر شده نشان می دهند که این گوشی های 5.2 . 5.7 اینچی به این مشکل دچار هستند . علی رغم این که عده زیادی از کاربران این عیب را گزارش کرده اند هنوز مشخص نشده است که وسعت این عیب چقدر می باشد .

یکی از کاربران که یک لومیا 950 دارد در رابطه با این مشکل می گوید :

" دستگاه لومیا 950 من سیگنال های وای فای را نگه نمی دارد و همچنین نمی تواند دوباره آن ها را دریافت کند . گوشی به طور اتفاقی وای فای را قطع می کند و برای دریافت اتصال مجدد تنها باید آن را مجددا راه اندازی کرد . اگر هم که بخواهم به طور دستی اتصال وای فای را برقرار کنم ، دستگاه تنها به جست و جو می پردازد ولی هیچ چیزی را پیدا نمی کند . زمانی که دستگاه را راه اندازی می کنم ، وای فای بدون هیچ مشکلی متصل می شود اما اگر که از فرستنده سیگنال دور شوم و دوباره به طرف آن بر گردم ، دستگاه نمی تواند دوباره اتصال وای فای را بر قرار کند از این رو دوباره باید گوشی را مجددا راه اندازی کنم . مسیر داده ها را نیز بررسی کرده ام چون که گوشی نمی تواند به طور منظم سیگنال وای فای را پیدا کند و متصل شود . "

با فعال شدن اتصال بلوتوث ، سیگنال وای فای قطع می شود ؟

برخی از کاربران که سعی کرده اند دلیلی برای توضیح این مشکل پیدا کنند می گویند که بعد از فعال کردن اتصال بلوتوث ، اتصال وای فای قطع می شود از این رو می توان گفت که ممکن است علت بروز این مشکل نرم افزاری باشد که شبکه و یا درایورهای مورد استفاده قرار گرفته را مدیریت می کند . بازنشانی گوشی نیز هیچ تفاوتی را ایجاد نمی کند ، در نتیجه می توان گفت که راه اندازی هرباره مجدد دستگاه تنها راه متصل شدن به سیگنال فرستنده وای فای می باشد .

تا به حال این مشکل در لومیا 950 XL دیده نشده است اما گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز 10 مشکلاتی دارند که باید هر چه سریع تر توسط مایکروسافت مورد بررسی قرار گیرند . سازنده هنوزمشکل وای فای  را تایید نکرده اما به نظر می رسد که گزارشاتی در مورد آن به این شرکت رسیده است بنابراین می توان انتظار داشت که در بروزرسانی جدیدی که در آینده ارائه می شود ، این مشکل توسط مایکروسافت برطرف گردد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر