بهترین عکس و فیلم سلفی را با دوربین Lily بگیرید

بهترین عکس و فیلم سلفی را با دوربین Lily بگیرید

این دوربین در روز سه شنبه وارد بازار شده است دوربینی که شبیه یک هواپیمای بدون سرنشین است. در واقع این دوربین ترکیبی از دوربین ویدئویی مثل Gopro که محصول موفقی بوده و هواپیمای بدون سرنشین است. این دوربین با Air Dog  و HexO+که امسال وارد بازار خواهند شد رقابت می کند. جارون اشنایدر سر دبیر مجله آنلاین و مالک محصولات اشنایدر در یک شرکت تجاری ویدئو گفت: این محصول حتما مورد استقبال قرار می گیرد.


پوسته محافظ و پروانه هواپیمای بدون سرنشین:
همانطور که در شکل می بینید دوربین Lily یک پوسته محافظ با 4 قسمت چرخشی با بدنه آلومینیومی براق دارد.وزن آن 203 گرم و جا پای کوچکی حدود 10 اینچ مربع دارد. باتری Lithium آن برای 2 ساعت شارژ می شود و این مقدار شارژ این هواپیمای بدون سرنشین را به مدت 20 دقیقه بالا نگه می دارد. حداکثر اوج گرفتن این دستگاه 50 فوت حدود 50 پا است. حداکثر برد از یک کاربر 100 فوت و حداکثر سرعت آن 25 مایل در ساعت است.این دستگاه یک دوربین در جلو و یکی در پایین روبرو دارد که می تواند ویدئویی با کیفیت 1080p در 60 فریم در ثانیه و 720p در 120 فریم در ثانیه و 12 مگاپیکسلی بگیرد. ویدئو ها بر روی کارت میکرو 4GB ذخیره می شوند.
عملکرد دوربین و ویدئو می تواند توسط یک برنامه بر روی تلفن همراه اندروید یا ios بررسی شود. این دوربین را می توان از طریق یک دستگاه رد یابی با قطر بیش از 2 اینچ هدایت کرد.


کار های جالب:
همه چیز در یک بسته کوچک قرار دارد. اشنایدر به TechNewsWord گفت: برای اولین بار می توانید ضد آب بودن این دستگاه و صدای جالب هواپیمای بدون سرنشین را امتحان کنید. وی افزود با استحکام بالایی که این دوربین دارد می توانید این دستگاه را به درون آب پرتاپ کنید. این ویژگی ، دوربین را از سایر دوربین ها متمایز می کند. این دستگاه دوام بالایی نیز دارد ولی دارای فن آوری دوری از اشیا نیست بدین معنی که اگر می خواهید در یک جنگل بدنبال شما بیاید احتمال سقوط دستگاه وجود دارد که این مشکل در نسخه بعدی این محصول ازبین می رود.


Slo-Mo  خودکار:
این محصول دارای ویژگی های دیگری است که باعث افزایش جذابیت این دستگاه می شود. این دستگاه مجهز به شتاب سنج است یعنی قادر به تشخیص زمانی است که شما کارهای جالب انجام می دهید. روش فیامبرداری این دوربین به این صورت است که اگر بخواهید از یک سطح برفی بپرید یا بخواهید به نوک موج آب ضربه ای بزنید Lily به طور خودکار این حرکات را تشخیص می دهد که ابتدا با حرکت به سمت پایین، آهسته فیلم می گیرد سپس یک back up  با سرعت می گیرد تا زمانی که شما دیگر حرکت نکنید.
اشنایدر گفت: حتی کسانی که هیچ تجربه ای با دوربین Lily نداشته باشند به راحتی می توانند با آن کار کنند. راس روبین مدیر تحلیلگران در شبکه دوربین نجومی پژوهش گفت: برای ارائه Lily به عنوان یک هواپیمای بدون سر نشین باید تجدید نظر شود. سهولت در استفاده برای یک محصول واقعی مهم است و با تمام هزینه هایی که برای هواپیمای بدون سرنشین شده است نباید به عنوان یک چوب عکاسی سلفی استفاده شود بلکه باید یک برنامه مصرفی کاربردی باشد.درون لایف آماتو گفت:مطمئن هستم که شخصی در آینده  نزدیک استفاده بهتری از این دوربین را در اختیار مردم قرار دهد که باعث استقبال شدید مردم خواهد شد.


قیمت گذاری اولیه:
قبل از سفارش دوربین Lily در ایالات متحده با قیمت پایین 499 دلار و پس از سفارش با قیمت بالای 999 دلار به فروش می رسد. آماتو گفت با هوشمندی بالایی که این دوربین دارد می توان قیمت سفارش را به نصف برساند. قیمت هواپیمای بدون سرنشین متفاوت است اگر Lily بتواند قیمتش را در بازار پایین بیاورد می تواند در تجارت پیشرفت قابل توجهی داشته باشد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر