آیا هواوی گوشی نکسوس دیگری در سال 2016 عرضه می کند؟

آیا هواوی گوشی نکسوس دیگری در سال 2016 عرضه می کند؟


به نظر می رسد که گوگل از کار با هواوی در پروژه نکسوس 6P راضی است، زیرا شایعاتی پخش شده است که این تولید کننده چینی تصمیم دارد تا مدل دیگری از نکسوس در سال آینده بسازد. این اخبار از سوی Pan Jiutang، رئیس بخش پژوهش در موسسه پژوهشی الکترونیکی شنژن در چین، منتشر شده است که پیش از این هم به درستی، جزئیاتی را در مورد دستگاه نکسوس 6P منتشر کرده بود.


وی همچنین گفته است که این دستگاه، مانند دیگر گوشی های سال 2016 از از پردازنده اسنپدراگون 820، استفاده می کند. در یک سمت این شایعه تا حدودی منطقی به نظر می آید، نکسوس 6P یک گوشی نسبتا پرطرفداری بود و گوگل دلیلی ندارد که تولید کننده خود را تغییر دهد. این شرکت احتمالا توافق نامه ای برای چند گوشی با هواوی امضا کرده است.
از سال 2010 که برنامه نکسوس شروع شد، شرکت هایی مانند HTC، سامسونگ، LG و موتورولا یک یا دو گوشی با همکاری گوگل عرضه کردند. بیشترین همکاری گوگل با LG بوده است که تا کنون سه گوشی به بازار فرستاده اند. حال آیا هواوی هم قصد دارد این همکاری را با گوگل ادامه دهد؟ باید منتظر ماند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر