5 هدیه عالی برای طرفداران خانه ی هوشمند

5 هدیه عالی برای طرفداران خانه ی هوشمند

Logitech Harmony Elite ( لاجیتک هارمونی الیت)
هارمونی الیت، یکی از بهترین کنترل از راه دورهای موجود در بازار است. این کنترل می تواند هر سیستم صوتی تصویری و همچنین تعداد زیادی از دستگاه های متصل به اینترنت را در خانه کنترل کند. یک دکمه " شب قرار " در آن درست کنید و با فشار دادن یک دکمه نور لامپ های هوشمندتان به حالت قرمز کم نور در می آید و رومانتیک ترین لیست موزیکتان پخش می شود، و یا یک دکمه " فیلم" بسازید و گیرنده TV, A/V و پخش رسانه شما چراغ ها را خاموش می کند و در نتیجه نور تلویزیون اصلی ترین نور اتاق می شود.

Logitech Harmony Elite ( لاجیتک هارمونی الیت)
هارمونی الیت، یکی از بهترین کنترل از راه دورهای موجود در بازار است. این کنترل می تواند هر سیستم صوتی تصویری و همچنین تعداد زیادی از دستگاه های متصل به اینترنت را در خانه کنترل کند. یک دکمه " شب قرار " در آن درست کنید و با فشار دادن یک دکمه نور لامپ های هوشمندتان به حالت قرمز کم نور در می آید و رومانتیک ترین لیست موزیکتان پخش می شود، و یا یک دکمه " فیلم" بسازید و گیرنده  TV, A/V و پخش رسانه شما چراغ ها را خاموش می کند و در نتیجه نور تلویزیون اصلی ترین نور اتاق می شود.
هارمونی الیت بیشتر سخت افزار هایی که به شبکه وای فای شما متصل می شوند را کنترل می کند و کد مناسب را از پایگاه داده آنلاین آن دانلود می کند. اگر می خواهید دستگاه های دیگر را با این وسیله کنترل کنید فقط کافی است که شماره ساخت و مدل دستگاه را وارد کنید و هارمونی الیت بقیه کار را انجام خواهد داد.
همه لوازمتان در یک کابینت مخفی شده اند؟ مشکلی نیست، این کنترل با مرکز هارمونی از طریق فرکانس رادیویی ارتباط برقرار می کند. دو بلستر اشعه مادون قرمز را به مرکز وصل کنید و آن ها را در کابینت قرار دهید تا بتوانید هر کدام از لوازم که RF را پشتیبانی نمی کند کنترل کنید. لازم نیست که دکمه کنترل را حتما به جهت خاصی فشار دهید تا عمل کند و البته این قابلیت باعث می شود استفاده از صفحه نمایش 2.4 اینچی آن راحت تر شود.

smart home remote in hand 100629181 large

Amazon Echo ( اکو از شرکت آمازون)
اکو از آمازون شباهت زیادی به زمان جتسون ها دارد. شما می توانید از این دستگاه که قابلیت تشخیص صدا نیز دارد برای کنترل دستگاه های بسیاری در خانه خود استفاده کنید- این دستگاه می تواند با سیستم روشنایی Philips Hue و بیشتر محصولات WeMo از Belkin ارتباط برقرار کند.
اکو همچنین می تواند خودش نیز کارهایی انجام دهد. موزیک مورد علاقه شما را از طریق بلند گویی که درون خود دارد پخش کند، پیش از آن که از خانه خارج شوید وضع هوا و ترافیک را به شما گزارش می دهد، دستور پخت یک غذا را میابد و کارهای دیگر می کند. این دستگاه آنقدر پر استفاده است که ممکن است بخواهید در هر اتاقتان یکی از آن ها را داشته باشید.

smart home amazon echo 2 100629174 large

Hiku ( هیکو)
ساختن یک لیست خرید بسیار کسل کننده است، اما کسل کننده تر از آن این است که مجبور باشید چون چیزی را فراموش کرده اید دوباره به سوپر مارکت برگردید، و یا این که همه پول خود را خرج کرده باشید. اما ابزار هوشمند آشپزخانه هیکو خرید را آسان می کند.
این اسکنر مغناطیسی کوچک به گوشه یخچال شما می چسبد در نتیجه یافتن آن کار ساده ای است. وقتی که یکی از محصولاتتان تمام می شود، پیش از آن که جای آن را دور بیاندازید بارکد آن را اسکن کنید و این دستگاه به طور خودکار آن محصول را به لیست خرید در گوشی هوشمندتان )و هر کس دیگری که مسئولیت خرید خانه را به عهده دارد) اضافه می کند. برای محصولاتی که بارکد ندارند از قابلیت تشخیص صدای هیکو استفاده کنید.
وقتی که یکی از گزینه ها را خریداری کردید، آن را از لیست حذف کنید و هیکو سریعا لیست را در گوشی دیگر افراد نیز به روز رسانی می کند. اگر در منطقه ای زندگی می کنید که خدمات خرید آنلاین دارد حتی نیازی به بیرون رفتن از خانه ندارید، چیزهایی که لازم دارید به در خانه شما فرستاده می شود.

smart home hiku 100629176 large

Philips Hue Wireless Dimming Kit ( کیت نور کم وایرلس از فیلیپ هو)
گاهی وقت ها ساده بهتر از پیچیده است. سیستم نور هوشمند یکی از این مثال هاست. زمان هایی است که زدن کلید برق و یا استفاده از کنترل از راه دور گزینه بهتری نسبت به این است که بخواهید از گوشی هوشمندتان استفاده کنید- به خصوص اگر گوشیتان در اتاقی دیگر در حال شارژ شدن باشد.
کیت نور وایرلس فیلیپ هو یکی از همین ابزار هاست. با یک لامپ LED سفید قابل خاموش شدن و یک کنترل از راه دور ارائه می شود که می توانید آن را از روی دیوار بردارید و روی مبلتان بگذارید. این کنترل 4 دکمه دارد – روشن، خاموش، کم نور و پر نور – و می تواند تا 10 لامپ را کنترل کند. ( رنگی و سفید، اما فقط در صورتی که از محصولات فیلیپ هو باشد. )
اما اشکال این دستگاه این است که همه لامپ ها را همزمان کنترل می کند. شما نمی توانید یک لامپ را در اتاق نشیمن خود روشن کنید و بقیه را که در اتاق های دیگر هستند خاموش نگاه دارید.

smart home philips remote horizontal 100629178 large

دوربین نست
هیچ خانه هوشمندی نباید بدون سیستم امنیتی باشد. نست کم  (Nest cam)بهترین ترکیب از ویژگی ها، کیفیت ویدئو و نصب آسان می باشد.
رزلوشن ویدئو ها 1080p در 30 فریم است و به دلیل وجود 8 LED مادون قرمز که در اطراف لنز وجود دارند دید در شب این دستگاه بی نظیر است.  زاویه دید 130 درجه این دوربین باعث می شود که هر چیز موجود در اتاق را ببینید. و اگر ببینید که حیوان خانگیتان در حال چنگ زدن به مبل هاست با صدایی می توانید آن ها را حسابی بترسانید.
سنسور های حرکتی دوربین در صورتی که در اطراف خانه تان کسی جایی که باید خالی باشد حظور داشته باشد ویدئویی گرفته و آن را به گوشی هوشمندتان می فرستد. همین کار را در صورت ایجاد صداهای شدید از جمله شکستن پنجره و یا ضربه به در نیز انجام می دهد. اگر این دوربین را به همراه ترموستات آموزشی نست و امنیت در برابر حریق نست و ردیاب کربن مونوکسید خریداری کنید، هر سه در خانه  به صورت هماهنگ کار می کنند. یک موقعیت اورژانسی در صورت وجود دود در خانه دوربین را فعال می کند و دوربین از وضعیت موجود فیلم می گیرد. و وقتی که از خانه بیرون می روید و ترموستات نست در حالت بیرون فعال می شود، دوربین از لحظه ی خروجتان از خانه تا وقتی که برگردید را ضبط می کند.

smart home nest cam 100629175 large

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر