شایعاتی در مورد گوشی های هوشمند G Flex 3 ، G5 و V10 ال جی

شایعاتی در مورد گوشی های هوشمند G Flex 3 ، G5 و V10 ال جی


طرفداران ال جی همه کارهایتان را کنار بگذارید و توجه کنید . شایعات جالبی در مورد سازنده گوشی های هوشمند مورد علاقه شما و عملکرد آن در سال 2016 به گوش می رسد . طبق اطلاعاتی که در سایت خبرگذاری دام (Daum ) منتشر شده است ، ال جی جانشینی برای گوشی هوشمند G Flex 2  در CES 2016 که 3 هفته تمام ادامه می یابد ، معرفی نمی کند . انتظار می رفت که G Flex 3 در این رویداد در معرض عموم قرار گیرد اما از شایعات موجود این گونه برداشت می شود که این گوشی هوشمند ظاهرا هرگز به بازار عرضه نمی شود .

البته منابع موجود هنوز خبری را در مورد متوقف کردن خط تولید این دستگاه منتشر نکرده اند. بسیاری از کاربران خواهان این هستند که G Flex 3 به بازار عرضه شود .

خبر مهمتری که توسط دام منتشر شده است این است که ال جی در نظر دارد در اواخر ماه آوریل سال 2016 ( 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) از G5 ، گوشی پرچم دار جدید خود ، رونمایی کند . این امر با اطلاعات موجود نیز تطابق دارد . ال جی در 28 آوریل 2015 ( نهم اردیبهشت ) از مدل G4 و در 27 ماه مه سال 2014 ( ششم خرداد) از مدل G3 رونمایی کرد . از این رو اگر این سازنده بخواهد روال همیشگی خود را دنبال کند می توان انتظار داشت که G5 در زمانی مشابه در سال 2016 در معرض عموم قرار گیرد . شایعات جدید از این امر حکایت می کنند که ال جی G5 از یک پردازشگر 820 کوالکوم اسنپدراگون ، GPU Adreno 530 ، نمایشگر 5.6 اینچی QHD ، دوربین اصلی 21MP و دوربین سلفی 8MP بهره می برد .

خبر آخری که دام منتشر کرده است این است که ال جی ساخت گوشی V10 را از نیمه دوم سال 2016 متوقف می کند . این سازنده کره ای در ساخت V10 چند اشتباه کرد و از اشتباهات خود درس گرفت از این رو به این نتیجه رسیده است که متوقف کردن خط تولید ساخت این گوشی هوشمند برای او سودمندتر است . نمی توان گفت که V10 یک گوشی بد است اما از ال جی انتظار بیشتری می رود .

خبرهایی که تا به حال منتشر شده است تنها شایعه می باشند بنابراین بهتر است که آن ها را کاملا دقیق فرض نکنیم .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر