اسپیکرهای جدید LG با پشتیبانی از Google Cast

اسپیکرهای جدید LG با پشتیبانی از Google Cast


LG از محصولات جدید صوتی خود برای استفاده خانگی و نیز مراسم های بزرگ، رونمایی کرد. برای طرفداران گوگل، تولید خانگی محصول LG، بسیار قابل توجه تر است زیرا این محصول جدید، از Google Cast نیز پشتیبانی می کند. دستگاه های SH8، SH7 و SH6 به صورت مفصل در کنفرانس CES ماه آینده معرفی می شوند و همراه با امکاناتی مانند قابلیت اتصال به وایرلس به بازار می آیند.


مدیرعامل شرکت محصولات خانگی LG گفته است:"سیستم صوتی پخش موزیک LG، به دلیل قابلیت حمل و امکان اتصال، به کاربران تنوع پذیری بیشتری نسبت به دیگر سیستم ها، می دهد. این سیستم در هر زمان و مکانی دارای کیفیت صدای عالی می باشد. بزرگترین نمایشگاه تجاری الکترونیکی در جهان، بهترین مکان و زمان برای عرضه محصولات صوتی جدید و سیستم های X-Boom است."
پشتیبانی از گوگل کست به این معنی است که گوشی هوشمند اندرویدی شما قابلیت اتصال به اسپیکر و پخش موزیک را به سادگی خواهد داشت. در واقع شما تنها با فشار گزینه Cast در هر برنامه صوتی خود، می توانید آن را از اسپیکر پخش کنید. در آینده، ممکن است حتی بتوان سیستم صوتی کروم کست بدون نیاز به سخت افزار دیگری، را طراحی کرد.
همراه با پشتیبانی از گوگل کست، سیستم های صوتی جدید قابلیت اتصال به Wi-Fi، بلوتوث و پخش موزیک خودکار دارند که LG آنرا BT-Fi می نامد. به صورت مختصر، BT-Fi، دستگاه را قادر می سازد تا به صورت سریع و هوشمندانه ای بین اتصالات مختلف وایرلس سوئیچ کنند. این دستگاه ها، تکنولوژی جدیدی به نام ASC نیز در اختیار دارند که تنظیمات صدا را بسته به محتوای در حال پخش تغییر می دهد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر