استفاده از تکنولوژی Siri، برای هر برنامه یا دستگاه

استفاده از تکنولوژی Siri، برای هر برنامه یا دستگاه


زندگی شما، روزبروز با توسعه نرم افزارهای جدیدی که قابلیت های تشخیص صدا و پردازش زبان طبیعی را دارند، هوشمندتر می شود. در حال حاضر، متخصصین قصد دارند تا Siri، دستیار شخصی دیجیتالی اپل را به ترموستات ها، یخچال ها، برنامه ها و حتی ربات ها وارد کنند.


گروهی از پژوشگران در Nuance سیستم جدیدی ابداع کرده اند که هم اکنون به صورت نسخه بتا است و به هر شرکتی این امکان را می دهد تا کد مورد نظر را به اپلیکیشن ها یا سخت افزارهای خود وارد کنند. این سیستم که Naunce Mix نام دارد به هر فردی اجازه می دهد تا کد تشخیص صدای خود را تولید کرده و در اپلیکیشن ها و دستگاه های دیگر به کار برد.
نانس کن هارپر گفته است: "هر توسعه دهنده ای بزرگ یا کوچک می تواند کد مختص خود را تولید کند. شما از این به بعد می توانید با هر چیزی در خانه یا محل کار صحبت کنید." وی در مورد تغییری که در طرز استفاده از دستگاه ها به وجود خواهد آمد، شگفت زده است. ما از این به بعد، ترموستات ها، یخچال ها، دستگاه های کنترل خانه، اسپیکرها و اپلیکیشن های پخش موسیقی، ربات ها و لوازم پوشیدنی هوشمند جدیدی را در بازار مشاهده خواهیم کرد. بیشتر این دستگاه ها، حتی صفحه هم نخواهند داشت و تنها به یک واسط کاربری احتیاج دارند. برای اولین بار مشاهده خواهیم کرد که صدا هم به عنوان گزینه ای در واسط کاربری موجود خواهد بود.
شما می توانید برای نسخه بتای Naunce Mix ثبت نام کرده و به مجموعه ای از کدها دسترسی پیدا کنید که به شما توانایی ساخت ابزار تشخیص صدا با تکنولوژی پیمایش زبان طبیعی را بدهد و آن را بر روی سخت افزار و یا نرم افزار مورد نظر خود تطبیق دهید و دستورات لازم برای هر دستگاهی را بر روی آن پیاده سازی کنید.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر