تخلف یک ناشر بازی‌‌های رایانه‌ای در نشر ۷۵ هزار نسخه بازی غیرمجاز و مستهجن

تخلف یک ناشر بازی‌‌های رایانه‌ای در نشر ۷۵ هزار نسخه بازی غیرمجاز و مستهجن


به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، خسرو کردمیهن در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: از حدود دو ماه قبل اطلاعاتی درباره تخلف و نشر بازی‌های غیرمجاز و مخرب توسط یکی از ناشران که پروانه نشر بازی‌های رایانه‌ای را دارد به ما رسید و تحقیقات ما از همان زمان آغاز شد.

وی ادامه داد: در این تحقیقات حتی مراکز توزیع در شهرستان‌ها نیز مورد بررسی قرار گرفت که در فاکتورهای خرید مشاهده کردیم با ترفند خاص از نوشتن نام بازی‌ها خودداری کردند و فقط تعداد و مبلغ ذکر شده است با هماهنگی پلیس امنیت اقدامات آغاز شد و به یکی از انبارهای آن‌‌ها دست یافتیم.

رئیس ستاد مبارزه‌ با بازی‌های رایانه‌ای غیرمجاز همچنین گفت: در این عملیات 25 هزار نسخه بازی از انواع جی‌تی ای که بسیار مخرب و مستهجن هستند و 50 هزار نسخه بازی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: به اعتقاد ما این شرکت دیگر صلاحیت فعالیت در حوزه فرهنگی را ندارد و امیدورایم از طریق بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای پروانه فعالیت آن را لغو کنیم، البته منتظر نتایج اقدامات قضایی نیز هستیم.

کردمیهن با اشاره به این‌که این شرکت تنها در حوزه نشر بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند، گفت:‌ در تماسی که با رئیس دادسرای وزارت ارشاد گرفتیم اعلام کردیم که به شدت پیگیر این موضوع هستیم چرا که اگر این تخلفات در حوزه ناشران دارای مجوز صورت گیرد دیگر معلوم نیست در بازار آزاد چه اتفاقی بی‌افتد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر