کیف پولی که هرگز گم نمی‌شود

کیف پولی که هرگز گم نمی‌شود


به گزارش خبرآنلاین، این محصول بنام اکستر/Ekster مجهز به فناوری بلوتوث 4 با مصرف انرژی پایین است که به اپلیکیشن بنام پروتگ/ Protag (قابل‌نصب روی آی او اس و اندروید) وصل شده و کاربر را از محل قرار گرفتن خود مطلع می‌سازد. کاری که این اپلیکیشن می‌کند مشابه اپلیکیشن‌های مانند Walli و SmartWallit است و کاربر را در مواقع ضروری از محل خود با سیستم هشدار تعریف‌شده الکترونیکی، آگاه می‌سازد.

اکستر، برای توسعه دامنه آگاه‌سازی به GPS وصل می‌شود و با آپدیت شدن لحظه‌ای مکان را اعلام می‌کند. همچنین نگه‌دارنده کارت آلومینیومی نیز برای این کیف ابداع‌شده تا از طریق فناوری RFID داخل کارت، مانع از سرقت کارت شود.

بنابراین اکستر هم کیف پول است و هم نگه‌دارنده کارت‌های اعتباری که ویژگی ردیابی قابل انتخاب توسط کاربر است. مدل موسوم به Parliament Wallet 89 دلار قیمت دارد و تا 12 کارت اعتباری را محافظت می‌کند و مدل Senate cardholder  نیز 69 دلار بوده و از طریق فناوری RFID از 5 کارت محافظت می‌کند.

همچنین از طریق یو اس بی شارژ شده و تا 6 ماه نیز انرژی در خود ذخیره می‌کند.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر