10 تیتر داغ دنیای آی تی از پهپاد غول‌پیکر پلیس توکیو تا کارت کریسمس رمزگذاری شده سازمان GCHQ

10 تیتر داغ دنیای آی تی از پهپاد غول‌پیکر پلیس توکیو تا کارت کریسمس رمزگذاری شده سازمان GCHQ


خبرآنلاین:
شماره 1 - هم‌زمان با به دنیا آمدن مکس، فرزند دختر مارک زاکربرگ، ملیسا مایر مدیر اجرایی یاهو نیز خبر به دنیا آمدن دوقلوی دختر خود را اعلام کرد. پنجشنبه، ملیسا با زدن توئیتی از به دنیا آمدن دو فرزند دخترش هم‌زمان با مکس دختر زاکربرگ نوشت.

شماره 2 - مؤسس کمپانی Transfer Wise خبر از سرمایه‌گذاری روی استارتاپی بنام Curve را داد. کمپانی لندنی 2 میلیون دلار سرمایه‌گذاری برای سیستم جدید پرداخت الکترونیکی موبایل از تاویت هینریکوس، مؤسس ترنسفر وایزدریافت کرده است.

شماره 3 - هک شدن کمپانی اینترنتی Easily از طریق نام دامنه اینترنتی که در اختیار شرکت سرویس‌دهنده (NetNames) بود، باعث عصبانیت مدیران شرکت مذکور شد.

شماره 4 - سازمان اطلاعات داخلی انگلیسی/ GCHQ کارت کریسمس رمزگذاری شده‌ای را منتشر کرده و از کاربران خواست تا در ایام تعطیلات سال نو آن را بشکنند و جواب را تا 31 ژانویه ارسال کنند! پازل طراحی جالبی دارد و فسفر زیادی می‌طلبد! {لینک}

شماره 5- اپل به خرده‌فروشانی مانند BestBuy و Target اجازه داده تا ساعت اپل را 100 دلار ارزان‌تر عرضه کنند. ظاهراً این سیاست به دنبال ورود مدل جدید در اوایل 2016 اتخاذشده است.

شماره 6 - یکی از توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری با رسانه‌ای کردن موضوع عدم پرداخت توسط مایکروسافت از این کمپانی شکایت کرد که دستمزد وی را پس از گذشت 5 ماه تأخیر همچنان نداده است. وی در توئیت خود نوشت فرایند اداری برخی کمپانی‌ها همچنان مشکل دارد.

شماره 7 - کمپانی Palantir Technologies که در کار تحلیل دیتا است و عامل اصلی به دام افتادن بن‌لادن بود، ارزشش 129 میلیون دلار دیگر ترقی کرد و اینک 20 میلیارد دلار ارزش پیداکرده است.

شماره 8 - پلیس توکیو قصد مبارزه با پهپادهای کوچک غیر قانونی را به‌وسیله یک پهپاد غول‌پیکر و ویژه تخریب دارد.

شماره 9- کمپانی علی‌بابا 38 میلیارد دلار برای سرمایه‌گذاری و خرید در سال 2016 کنار گذاشته است.

شماره 10 - کمپانی لندنی Swiftkey باهدف کمک به بیماران اوتیسم ، نشانه‌های جدید برای آن‌ها ابداع کرد.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر