احتمال می رود بیلد بعدی ویندوز 10 موبایل بیلد10586.36 باشد نه رد استون!

احتمال می رود بیلد بعدی ویندوز 10 موبایل بیلد10586.36  باشد نه رد استون!


دیروز گابریل آئول از مدیران ارشد مایکروسافت در اکانت رسمی توییتر شخصی خود اعلام کرد،که تیم توسعه دهندگان مایکروسافت بر روی بیلد تازه ای برای ویندوز 10 موبایل کار می کنند تا باگ های موجود را رفع کنند و کیفیت و سرعت را بهبود بخشند.

توییت گابریل به طور مستقیم اعلام کرد:

بله،ما بر روی بیلد تازه ای کار می کنیم تا مشکلاتی که در بیلد 10586.29 وجود داشت رفع شوند

طبق معمول جزئیات بیش تری از این بیلد منتشر نشد و آئول اطلاعاتی در مورد چگونگی آن به کاربران نداده است و تنها به اعلام انتشار این بیلد جدید اشاره کرده است.بیلد 10586.36 در BuildFeed‌ مشاهده شده و در مرحله ی بررسی بیش تر در حلقه های داخلی قرار دارد.دیروز برای کاربران اینسایدر ویندوز 10 دسکتاپ آپدیت بیلد رد استون منتشر شد و ظاهرا بیلدی که امروز آئول در مورد آن برای ویندوز 10 موبایل صحبت کرده است ارتباطی با رد استون ندارد بنابراین بیلد 10586.36 مربوط به آپدیت TH2 است و مایکروسافت در تلاش است تا بیلد مناسبی برای کاربران ویندوز 8.1 موبایل تهیه کند تا کاربران بتوانند گوشی خود را به ویندوز 10 موبایل آپگرید کنند.خبرها و شایعات ضد و نقیض تا امروز نشان می داد مایکروسافت به زودی و تا قبل از پایان سال میلادی ویندوز 10 موبایل را به طور رسمی منتشر کند اما ظاهرا این کار به تعویق افتاده است و به احتمال زیاد در اوایل سال 2016 شاهد انتشار ویندوز 10 موبایل خواهیم بود.به هر حال اگر کاربر ویندوز اینسایدر هستید گوش به زنگ باشید که آپدیت تازه ای در راه است.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر