برنامه های سامسونگ در CES 2016 به صورت رسمی اعلام شد

برنامه های سامسونگ در CES 2016 به صورت رسمی اعلام شد


نمایشگاه الکترونیکی CES در سال 2016 برگزار خواهد شد و سامسونگ نیز حضور خود را در این مراسم قطعی کرده است. این شرکت به صورت رسمی برنامه و زمان کنفرانس خود را برای CES 2016 منتشر کرد. مصاحبه خبری سامسونگ در ساعت 1:30 شب به وقت ایران، روز 15 دی ماه در لاس وگاس برگزار خواهد شد در حالیکه کنفرانس عمومی این شرکت دو روز بعد، ساعت 8:30 شب برگزار خواهد شد.


کنفرانس سامسونگ در مورد برنامه های سامسونگ برای اینترنت اشیاء خواهد بود و بدون شک در مورد چگونگی کار کردن بر روی اتصال لوازم خانگی به یکدیگر به عنوان بخشی از نوآوری خانه هوشمند خود سخن خواهد گفت. از 16 دی ماه تا 18 دی ماه، غرفه های سامسونگ برای عموم باز خواهد بود که در آنجا ابتکارات این شرکت کره ای در حوزه لوازم خانگی، تلویزیون و دیگر محصولات به نمایش گذاشته خواهد شد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر