اپلیکیشن مترجم مایکروسافت برای اندروید و ios آپدیت شد

اپلیکیشن مترجم مایکروسافت برای اندروید و ios آپدیت شد


اپلیکیشن مترجم مایکروسافت لحظات پیش آپدیت تازه ای دریافت کرد و کاربران سیستم عمل های ios و آندروید ویژگی تازه ای دریافت کردند.این ویژگی مکالمه است که برای کاربران اندروید و ios در دسترس است.

مایکروسافت مترجم خود را هم زمان با انتشار ویندوز 10 به کاربران ویندوزی ارائه کرد.بعد از مدتی مایکروسافت اپلیکیشن مترجم خود را برای اندورید و ios منتشر کرد و رابط کاربری آن را گسترش داد. این اپلیکیشن قابلیت ترجمه 50 زبان مختلف به صورت نوشتاری و حدود 18 زبان را به صورت صوتی به یکدیگر ترجمه خواهد کرد .همچنین با استفاده از یک دوربین مخصوص ویندوز 10 می‌ توانید با گرفتن لنز بر روی تصاویر و اسناد ، اقدام به ترجمه مطالب موجود در گستره ای از این 50 زبان نمایید.حالا امروز مایکروسافت برای این اپلیکیشن آپدیت تازه ای منتشر کرده است که حاوی یک ویژگی تازه است،ویژگی مکالمه.به این صورت که رابط کاربری بین کاربرانی که از نسخه ی اسمارت واچ و اسمارت فون این مترجم استفاده می کنند بسیار آسان تر می کند و عملیات ترجمه راحت تر انجام می شود.این ویژگی زبان های محدودی را پشتیبانی می کند این زبان ها عبارت اند از : انگلیسی،پرتغالی، چینی ماندارین،فرانسوی،ایتالیایی،آلمانی و اسپانیایی.زمانی که کاربری که این اپلیکیشن را هم بر روی اسمارت واچ و اسمارت فون خود دارد بهترین استفاده را از این ویژگی تازه می کند و مکالمه ها را راحت تر و بهتر ترجمه خواهد کرد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر