بیلد 10586.36 برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد

بیلد  10586.36 برای ویندوز 10 موبایل منتشر شد


لحظاتی پیش مایکروسافت بیلد تازه ای برای ویندوز 10 موبایل منتشر کرده و در دسترس کاربران ویندوز اینسایدر قرار داد.هنوز چند ساعتی از خبر گابریل آئول یکی از مدیران مایکروسافت مبنی بر منتشر نشدن بیلد رد استون و احتمال انتشار بیلدی به نام 10586.36 نگذشته است که مایکروسافت آن را سریع در دسترس قرار داد.

در توییت گابریل آئول صحبتی از زمان انتشار بیلد تازه برای ویندوز 10 موبایل نشده بود و تنها اعلام کرده بود که بر روی بیلد تازه ای کار می کنند تا مشکلاتی که در بیلد 10586.29 وجود داشت رفع شوند.حالا بیلد 10586.36 برای ویندوز 10 موبایل منتشر شده است و در دسترس کاربران اینسایدر قرار دارد.مایکروسافت این بیلد را یک آپدیت تجمعی می داند که برای حلقه های فست Fast و اسلو Slow منتشر شده است و ویژگی تازه ای ندارد تنها برای بهبود کیفیت و سرعت و رفع باگ ها منتشر شده است.این آپدیت برای کاربران گوشی های پرچم دار تازه ی مایکروسافت یعنی لومیا 950 و 950XLبیش ترین بهره وری را دارد.آئول اعلام کرده است که این بیلد بر اساس بازخوردهایی که از کاربران اینسایدر در مورد بیلد قبلی و اشکالات پیرامون آن وجود داشت توسعه و منتشر شده است و در ادامه از کاربران ویندوز اینسایدر خواست تا اشکالاتی را که در این بیلد مشاهده و تجربه می کنند به تیم مایکروسافت از طریق راه های ارتباطی گزارش کنند تا این تیم بتواند نسخه ی نهایی ویندوز 10 موبایل را به بهترین شکل منتشر کند.همچنین آئول غیر مستقیم اشاره کرده است که ویندوز 10 موبایل بعد از تعطیلات منتشر خواهد شد و کاربران منتظر انتشار آن در روزهای پایانی سال 2015 نباشند. از کاربران اینسایدر و کارمندان تیم خود خواسته است تا از تعطیلات کریسمس پیش رو، بهترین استفاده را برای آزمایش و بررسی بیش تر و دقیق تر ویندوز 10 موبایل داشته باشند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر