مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 10 موبایل اوایل سال 2016 عرضه خواهد شد

مایکروسافت اعلام کرد ویندوز 10 موبایل اوایل سال 2016 عرضه خواهد شد


چند ماه پیش مایکروسافت اعلام کرده بود که به احتمال زیاد ویندوز 10 موبایل را برای کاربران ویندوز 8.1 موبایل تا اواخر سال 2015 منتشر خواهد شد.به هر حال امروز مایکروسافت طی اعلامیه ای انتشار این سیستم عامل را به تعویق انداخت و انتشار ان را به اوایل سال2016 موکول نمود.

سخنگوی مایکروسافت این خبر را به طور رسمی اعلام کرد.البته در جریان خبرهای ضد و نقیضی که این روزها منتشر می شد این تعویق انتشار دور از انتظار نبود.این سخنگو به رونمایی از ویندوز 10 موبایل و گوشی های پرچم دار لومیا که در رویداد بزرگ مایکروسافت که تقریبا دو ماه پیش برگزار شد اشاره کرد و گفت در آن زمان کمان می کردند مراحل نهایی بررسی و تکمیل ویندوز 10 به زودی به پایان خواهد رسید و می توانند تا پایان 2015 آن را منتشر کنند اما گستردگی ویژگی های ویندوز 10 باعث شده است تا این پروسه به طول بیانجامد.همچنین گابریل آئول از مدیران مایکروسافت اعلام کرده است که سال 2015 سال پر مشغله ای برای تیم ویندوز 10 بوده است و آن ها به تعطیلات و استراحت برای تمرکز بیش تر برای ادامه ی کار احتیاج دارند تا ویندوز 10 موبایل را به بهترین شکل ممکن منتشر کنند.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر