5 هدیه مناسب برای سلفی‌بازها

5 هدیه مناسب برای سلفی‌بازها

این روزها تب و تاب سلفی گرفتن بالا است و قطعا همه ما دوستانی داریم که کم و بیش معتاد سلفی گرفتن باشند. بیایید با این پنج هدیه مخصوص سلفی آنها را غافلگير کنیم. بیشتر مردم فکر می‌کنند فقط با مونوپادها می‌شود عکس‌های سلفی گرفت و از گجت‌های عجیب و غریب دیگر ساخته شده برای عکاسی سلفی خبر ندارند. 5 گجت زیر در عین اینکه جذاب و سرگرم‌کننده هستند و بیشتر به یک شوخی شبیه‌اند ولی در برخی مواقع کاربردی و کارایی فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند.


قلم سلفی بلوتوث

Screen Shot 2015 12 11 at 11.18.14 AM

این قلم کارهای خیلی بیشتری از نوشتن انجام می‎دهد. در واقع شما می‎توانید به وسیله کنترل از راه دور تعبیه شده در این قلم با تلفن هوشمند خود عکس یا ویدیو تهیه کنید. یک پورت USB نیز برای شارژ باتری به انتهای این قلم اضافه شده است. قیمت این گجت در سایت آمازون در حدود 50 دلار است.
برس سلفی

SelfieBrushes

آیا نگه داشتن دسته سلفی شما را خسته می‎کند؟ دیگر نگران نباشید یکی قبلا برسی ساخته است که همین کار را انجام می‎دهد، اما دیگر خبری از درد انگشت شست شما در اثر نگه داشتن طولانی مدت دسته‎های سنگین سلفی نیست. تنها نکته منفی در مورد آن اين است که شما مجبور هستید بی دلیل همیشه یک برس را همراه خود داشته باشید. این برس در رنگ‎های صورتی، بنفش و مشکی موجود است. قیمت آن کمی‎ بیشتر از یک برس معمولی و تنها 13 دلار است.
جا کلیدی Tiltpod

Screen Shot 2015 12 11 at 11.22.18 AM

این جا کلیدی را به تلفن خود وصل کنید و آن را به یک پایه برای عکاسی بدون نياز به دست تبدیل کنید. اندزه کوچک، کاربردی بودن و قیمت ارزان (کمتر از 7 دلار در سایت آمازون) از مزایای Tiltpod است.
توپ شاتر

AudioVox SHB301BL Shutterball Bluetooth Selfie Camera به صورت بی‎سیم به تلفن شما متصل می‎شود و یک پایه کوچک هم دارد. شما می‎توانید از آن برای گرفتن عکس از فاصله 18 متری استفاده کنید. این توپ شاتر نیز مثل جا کلیدی Tiltpod تنها 7 دلار در سایت آمازون قیمت دارد.

Screen Shot 2015 12 11 at 11.27.26 AM
سلفی زینتی Ornament

این هدیه 20 دلاری با نمک در طرح‎های مختلف بسیار مناسب خانوم‎های با سلیقه و مشکل پسند است.

PCR15 15H51X ENVIRO SQ

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر