بروز رسانی ویندوز 10 برای ویندوز فون های 8.1 تا سال 2016 به تاخیر افتاد !

بروز رسانی ویندوز 10 برای ویندوز فون های 8.1 تا سال 2016 به تاخیر افتاد !


مایکروسافت در گذشته گفته بود که ویندوز 10 را برای گوشی های همراه در ماه دسامبر ( 1 آذر تا 31 دی ) بروزرسانی می کند اما ظاهرا هم اکنون این سازنده در نظر دارد که در سال 2016 بروزرسانی های جدیدخود را ارائه کند .

 

کاربران ویندوز فون های 8.1 که منتظر دریافت بروزرسانی ها در ماه دسامبر بودند از شنیدن این خبر نا امید می شوند زیرا نمایندگان مایکروسافت در ماه اکتبر ( 9 مهر تا 9 آبان ) گفته بودند که سیستم عامل خود را در ماه دسامبر بروزرسانی می کنند اما هم اکنون مایکروسافت اعلام کرده که این کار را در اوایل سال 2016 انجام می دهد .

سخنگوی مایکروسافت اخیرا به خبرگذاری زد نت (ZDNet ) گفته است که بروزرسانی های ویندوز 10 موبایل از اوایل سال 2016 برای ویندوز فون های 8 و 8.1 عرضه می گردد .

مایکروسافت در ماه نوامبر ( 10 آبان تا 9 آذر ) با عرضه گوشی های هوشمند لومیا 950 و لومیا 950 XL ، اولین گوشی های مجهز به ویندوز 10 را به بازار فرستاد با وجود این به بسیاری از کاربران گوشی های مجهز به سیستم عامل ویندوز 8 و 8.1 نیز قول داده شد که جدیدترین بروزرسانی ها برای آن ها نیز ارائه گردد . 

مایکروسافت لیستی از گوشی های لومیا را منتشر کرده است که این بروزرسانی را دریافت خواهند . گوشی های ذکر شده در این لیست عبارتند از : لومیا 430 ، لومیا 435 ، لومیا 532 ، لومیا 535 ، لومیا 540 ، لومیا 650 ( مجهز به رم 1GB ) ، لومیا 640 ، لومیا 640XL ، لومیا 735 ، لومیا 830 و لومیا 930 .

ظاهرا قرار است این لیست گسترش یابد زیرا هر مدلی از گوشی های سری لومیا که به حافظه داخلی بیش از 8GB مجهز هستند می توانند ویندوز 10 را روی خود داشته باشد .

کاسه ای زیر نیم کاسه

این خبر ، خبر چندان مایوس کننده ای هم نیست . در ماه دسامبر ، مایکروسافت یک حرکت بزرگ از خود نشان داد و همه گوشی ها و رایانه های شخصی را که در برنامه اینسایدر (Insider program ) بودند ، به سیستم عامل ویندوز 10 مجهز کرد . این کار باعث شد که مایکروسافت بتواند در یک زمان سیستم عامل دستگاه های متعلق به این دو طبقه بندی را بروزرسانی کند . هم اکنون همه دستگاه هایی که سیستم عامل ویندوز 10 را دارند ، یک نمونه بروزرسانی همگام شده را دریافت خواهند کرد و علاوه بر این کاربران خواهند توانست که از ویژگی هایی که گوشی ها و رایانه های شخصی را به یکدیگر نزدیک می کنند نیز به طور هم زمان و در کنار یک دیگر استفاده کنند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر