بهینه سازی سیستم عامل سامسونگ گلکسی S7 به منظور رقابت با آیفون

بهینه سازی سیستم عامل سامسونگ گلکسی S7 به منظور رقابت با آیفون


امسال شرکت سامسونگ علاوه بر ایجاد بهینه سازی هایی در تاچ ویز (Touchwiz ) گوشی هوشمند گلکسی S6 ، تغییراتی را در طراحی آن اعمال کرد ، تغییراتی که عده زیادی منتظر دیدن آن در این گوشی هوشمند بودند . اگر چه گلکسی S6 و گلکسی S6 ادج مشکلاتی را داشتند اما شکی نیست که عرضه این گوشی ها به معنای شروع یک عصر جدید برای سامسونگ است . حال سوالی که مطرح می شود این است که سامسونگ چه مقصدی را برای خود در نظر دارد .

مانند گذشته دوباره شایعات زیادی در مورد گوشی هوشمند گلکسی S7 به گوش می رسد که تصویر روشن تری از قابلیت ها و مشخصات این دستگاه را برای علاقمندان ترسیم می کند . گزارشات منتشر شده از این امر حکایت می کنند که این گوشی جدید تغییرات کمی را از نظر طراحی در خود دیده البته سامسونگ گلکسی S7 را به پورت کارت حافظه microSD نیز مجهز ساخته است .

آنچه ویژگی برتر گلکسی S7 می باشد ، سیستم عامل این گوشی هوشمند است . خبرهایی که از چین به گوش می رسد از این امر حکایت می کنند که سامسونگ در نظر دارد محصول جدید خود را به یک سیستم عامل متفاوت مجهز سازد . در این نرم افزار جدید دیگر خبری از نرم افزار اضافی و غیر ضروری نخواهد بود .

طبق گزارشات موجود سامسونگ در حال همکاری با مهندسان گوگل می باشد تا بتواند تاچ ویز را به نحوی تغییر و ارتقاء دهد که این قابلیت ویژگی های بهتری را در مقایسه با مدل 2015 خود در اختیار کاربر بگذارد . ظاهرا هدف سامسونگ از اعمال این بهینه سازی ها رقابت با iOS شرکت اپل و یا حتی کسب برتری نسبت به آن می باشد .

هدف سامسونگ را می توان یک هدف خوب تلقی کرد . با این کار iOS اپل یک رقیب برای خود پیدا می کند . اگر این شایعات حقیقت داشته باشند می توان انتظار داشت که گلکسی S7 به یک سیستم عامل سریع ، کم حجم و بهینه سازی شده مجهز شود .

ممکن است که برخی از از افراد نسبت به این که گوگل می خواهد مهندسان خود را در اختیار سامسونگ بگذارد تعجب کنند . این خبر هنوز تایید نشده است اما می توان گفت که انجام چنین کاری تا حدی منطقی می باشد زیرا  اگر کاربران بخواهند در خرید گوشی های هوشمند طبق مد روز پیش بروند دو گزینه را برای خرید روبروی خود می بینند . این دو انتخاب گلکسی و آیفون می باشد . با انتخاب گلکسی کاربران می توانند سریع تر تجربه استفاده از سیستم عامل اندروید را کسب کنند از این رو تعجب آور نیست که گوگل با سامسونگ همکاری کند تا کاربران بتوانند تجربه خوبی را در استفاده از این سیستم عامل داشته باشند .

در حال حاضر باید به چشم تردید به این خبر نگاه کرد اگرچه که دور نمای سامسونگ در زمینه بروزرسانی سیستم عامل خود خیلی از کاربران را به وجد می آورد . حال سوال این است که آیا کاربران گلکسی S7 مجهز به سیستم عامل بهینه سازی شده را خریداری می کنند و این که آیا سامسونگ قادر خواهد بود تا سیستم عامل خود را تا این حد ارتقاء بخشد ؟ برای دریافت جواب این سوالات تنها باید صبر کرد تا گلکسی S7 وارد بازار شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر