معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند دوسیم‌کارته سال ۲۰۱۵+تصاویر

معرفی بهترین گوشی‌های هوشمند دوسیم‌کارته سال ۲۰۱۵+تصاویر

به گزارش دیتا- لینک: این‌ روزها اکثر شرکت‌های تولیدکننده گوشی‌های همراه، در کنار نسخه‌های معمولی پرچمداران خود، نسخه‌های دو سیم‌کارته آن‌ها را نیز به بازار عرضه می‌کنند و در برخی موارد حتی عرضه گوشی‌های جدید تنها در قالب پشتیبانی از دو سیم‌کارت انجام می‌شود. یکی از دلایل این امر، ارائه تنوع بیشتر برای کاربران در استفاده از خدمات اپراتورهای مختلف است.در کشور ما نیز دلایلی مانند ارائه طرح‌های مناسب در زمینه اینترنت همراه از یک اپراتور و البته پوشش خوب در زمینه آنتن‌دهی از یک اپراتور دیگر باعث استقبال کاربران از این گوشی‌های دو سیم‌کارته شده است.علاوه بر این، کاربران زیادی وجود دارند که یک خط را به استفاده شخصی و دیگری را به استفاده در محیط کاری اختصاص داده‌اند. با این تفاسیر، امکان استفاده از گوشی‌های هوشمند با توانایی استفاده از دو سیم‌کارت (حالا چه در قالب بهره‌گیری از قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان و یا امکان جابجایی میان دوسیم کارت و فعال بودن هریک از آن‌ها) موضوعی است که مطمئنا طرفداران فراوانی دارد. با این دید بد نیست نیم‌نگاهی به بهترین گوشی‌های هوشمند دو سیم‌کارته که در سال ۲۰۱۵ میلادی به بازار عرضه شدند داشته باشیم تا بتوانیم با بررسی کارایی این گوشی‌های هوشمند، انتخاب بهتری در هنگام خرید آن‌ها داشته باشیم.با دیتا لینک همراه باشید.

Sony Xperia Z5 dual

49803332.cms1

با درنظر گرفتن پرچمداران برندهای مختلف نمی‌توان بی‌تفاوت از کنار اکسپریا زد ۵ سونی گذشت. این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی با کیفیت در کنار پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۱۰، سه گیگابایت رم و دوربین ۲۳ مگاپیکسلی با سیستم فوکوس خودکار هیبریدی فوق‌سریع سونی بهره‌ می‌برد. عملکرد خوب باتری، کیفیت خوب عکس و ویدئوهای تولیدی، کیفیت مناسب مکالمه و بهره‌گیری از سنسور تشخیص اثرانگشت و بدنه مقاوم در برابر آب می‌تواند تمایل شما را برای خرید این دستگاه هوشمند با قیمتی از دومیلیون و پنجاه هزارتومان تا دو میلیون و سیصد هزارتومان قوت بخشد.

Samsung Galaxy Note 5 duos

White 96666 zoom 80357 zoom 768x6482

در صورتی که استفاده از دستگاه هوشمندی با صفحه‌نمایش بزرگ برای شما محدودیتی ایجاد نمی‌کند و از سوی دیگر بودجه محدودی ندارید، می‌توانید از نسخه دو‌سیم‌کارته پرچمدار سامسونگ یعنی نوت ۵، به عنوان یکی از قدرتمندترین گزینه‌های موجود در لیست ما، استفاده کنید. در این دسته، فبلت نوت ۵ بهترین نسبت ابعاد صفحه‌نمایش به بدنه را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این، بدنه‌ای با کیفیت بالا، طراحی چشم‌نواز، دوربین با کیفیت بالا (به‌ویژه در محیط‌های با نور کم)، باتری کارامد و نهایتا قابلیت شارژ سریع نیز می‌تواند مزیت بر علت باشد تا این دستگاه هوشمند را انتخاب کنید.

این ترکیب در کنار بهره‌مندی از تراشه Exynos 7420، چهار گیگابایت رم و قلم ویژه S Pen می‌تواند نیازهای شما را به‌طور کامل برآورده کند. با این وجود تنها نقطه ضعف نسخه دو سیم‌کارت نوت ۵، عدم امکان بهره‌گیری از کارت حافظه جانبی است که البته با وجود نسخه‌های مجهز به ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، می‌توان از کنار این مشکل گذشت. نسخه دو سیم‌کارت نوت ۵ در حال حاضر بسته به حافظه داخلی و گارانتی، قیمتی از یک میلیون و نهصد هزارتومان تا دو میلیون و چهارصدهزار تومان دارد.

Samsung Galaxy A8 duos

maxresdefault 3 768x4323

در صورتی که از جمله طرفداران صفحه‌نمایش‌های بزرگ هستید اما بودجه خرید نوت ۵ را ندارید، می‌توانید به سراغ استفاده از دیگر فبلت تولیدی سامسونگ یعنی Galaxy A8 duos بروید. این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی از نوع AMOLED و دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد اما رزولوشن صفحه‌نمایش آن تمام اچ‌دی بوده و دوربین آن نیز فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است. با این وجود، طراحی چشم‌نواز، کیفیت ساخت خوب و عملکرد قابل قبول باعث شده این فبلت هوشمند با قیمتی در حدود یک میلیون و پانصد هزارتومان یکی از انتخاب‌های اصلی ما به حساب آید.

Microsoft Lumia 950 dual

microsoft lumia 950 24

بار دیگر در لیست منتخب ما یک محصول مجهز به صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی قرار دارد که علاوه بر بهره مندی از صفحه‌نمایشی با رزولوشن QHD و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی PureView با قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال، سیستم‌عاملی نوین یعنی ویندوز ۱۰ موبایل را برای کاربران به ارمغان آورده است. شاید در وهله اول تفاوت میان تعداد نرم‌افزارهای موجود برای این سیستم‌عامل در مقایسه با آنچه در اندروید شاهد بوده‌اید نا امیدکننده باشد اما دوربین باکیفیت، قابلیت شارژ سریع و سازگاری میان دستگاه‌های موجود در منزل شما (که از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ بهره می‌برند) می‌تواند تجربه‌ای خوشایند را به همراه داشته باشد. تنها مشکل موجود بر سر راه، عرضه کم این گوشی هوشمند در بازار است تا باعث شود به سختی بتوانید آن را با قیمتی مناسب پیداکنید.

Samsung Galaxy S6 duos

galaxy s65

بازهم یک شاهکار دیگر در زمینه طراحی و کیفیت ساخت از سامسونگ، در لیست ما قرار می‌گیرد. نسخه دو‌ سیم‌کارت گلکسی S6 مناسب کاربرانی است که به دنبال خرید یک گوشی دو سیم‌کارته با قابلیت‌های پیشرفته و البته ابعاد نه‌چندان بزرگ هستند. با خرید این گوشی می‌توانید از کیفیت خوب عکس‌برداری در پرتو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال، به ویژه در شرایطی با نور محیطی کم بهره ببرید. صفحه‌نمایش با کیفیت، عملکرد خوب و تجهیز به قابلیت شارژ سریع نیز از دیگر مشخصه‌های این دستگاه هوشمند سامسونگ است که با قیمت یک میلیون و ششصد تا دو میلیون و سیصد هزارتومان (بسته به فضای ذخیره‌سازی داخلی و گارانتی) در بازار موجود است.

HTC One A9 dual

HTC One A96

از آنجایی که امکان خرید آیفون‌های تولیدی اپل در قالب تجهیز به دو سیم‌کارت وجود ندارد، نزدیک‌ترین نمونه موجود از نظر ظاهری، HTC One A9 دو سیم‌کارت است که در قالب نسخه رنگ رزگلد، تشابه زیادی با آیفون۶ شرکت اپل دارد.

این دستگاه هوشمند از صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن تمام اچ‌دی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال بهره می‌برد و برخلاف آنچه در S6 شاهد هستیم، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی داخلی به‌واسطه استفاده از کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد. شاید تنها نقطه ضعف قابل چشم‌پوشی، عملکرد متوسط باتری این گوشی هوشمند باشد که در پایان روز شما را مجبور به استفاده از شارژر خواهد کرد. این دستگاه هوشمند نیز قیمتی از یک میلیون و ششصد هزارتومان تا یک میلیون و نهصد هزارتومان در بازار دارد.

Huawei P8

p8 h1 1 768x4887

هواوی P8 با صفحه‌نمایش ۵٫۲ اینچی گزینه‌ای مناسب برای کاربرانی است که در نظر آن‌ها ۵٫۷ اینچ اندازه‌ای بزرگ‌تر از نیازهای آن‌ها است. صفحه‌نمایش این گوشی هوشمند از رزولوشن تمام اچ‌دی بهره می‌برد و در قسمت پشتی دستگاه شاهد بهره‌گیری از دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور RGBW و لرزش‌گیر اپتیکال هستیم. استفاده از مواد با کیفیت در بدنه این گوشی هوشمند، دوربین خوب و کیفیت تماس عالی از جمله مشخصه‌های ویژه این دستگاه هوشمند هستند. این دستگاه هوشمند را نیز می‌توانید با قیمتی از یک میلیون و دویست هزار تومان تا یک میلیون و پانصد هزارتومان در بازار تهیه کنید.

نگاه دیگران

نگاه دیگران

نگاه دیگران نگاهی است از دنیای گسترده صفحات گوناگون اینترنت که منتخبی از آن‌ها را در پایگاه خبری چهره و اخبار مشاهده میکنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر