عرضه وان پلاس X شامپاین ادیشن به مناسبت دو سالگی وان پلاس !

عرضه وان پلاس X شامپاین ادیشن به مناسبت دو سالگی وان پلاس !


در ماه دسامبر ( 10 آذر تا 10 دی ) سال 2013 دو نفر از مدیران سابق شرکت اوپو ( Oppo ) ، شرکت وان پلاس را تاسیس کردند ، شرکتی که به دلیل عرضه گوشی های ارزان قیمت مجهز به  قطعات پیشرفته تا به حال شهرت زیادی را کسب کرده است . این سازنده اخیرا به مناسبت سالگرد دو سالگی تاسیس خود مدل شامپاین وان پلاس X را به بازار فرستاده است .

وان پلاس X بدون شک یکی از برترین گوشی های هوشمند اقتصادی موجود در بازار است که علی رغم داشتن قیمتی معادل 250 دلار ، سخت افزار بسیار پیشرفته ای را در خود دارد . این گوشی هم اکنون در بیشتر بازارهای جهان موجود است و با رنگ سیاه و نقره ای در اختیار کاربران قرار می گیرد . حال وان پلاس X شامپاین ادیشن آمده است تا کنار برادر خود سالگرد دوسالگی برند خود را جشن بگیرد .

سازنده چینی در نظر دارد که این دستگاه را اپتدا در بازارهای اروپایی و سپس در دیگر بازارهای جهان عرضه کند . نکته عجیب این است وان پلاس خانه اول این گوشی هوشمند را بازارهای اروپا در نظر گرفته است زیرا گوشی های طلایی رنگ در آسیا بیشترین محبوبیت را  دارند .

بیشتر منابع اعلام کرده اند که وان پلاس در نظر دارد عرضه مدل شامپاین ادیشن را در آمریکا نیز در کنار اروپا آغاز کند اگرچه که تا کنون این خبرها هنوز توسط وان پلاس تایید نشده است . احتمال می رود که وان پلاس مدل شامپاین ادیشن را با ویژگی هایی نظیر ویژگیهای مدل های سرامیک و اونیکس به بازار بفرستد .

مدل جدید یک آپشن رنگ دیگر نیز دارد و با قیمت 269 پوند به بازار عرضه خواهد شد . کاربران اروپایی هم اکنون می توانند این گوشی را در صورت داشتن دعوت نامه سفارش دهند . کاربرانی که دعوت نامه ندارند باید صبر کنند تا وان پلاس بازه فروش وان پلاس X را در چند روز آینده آغاز کند .

وان پلاس مدل وان پلاس X را با نمایشگر 5 اینچی FHD AMOLED مجهز به محافظ گوریلا گلس 3 ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 801 چهار هسته ای 2.3 GHz ، رم 3 GB ، حافظه داخلی 16GB قابل ارتقاء تا 128GB با کارت حافظه microSD و باتری 2,525mAh به بازار عرضه کرده است . از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دوربین 13MP اصلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص حالت ، دیافراگم f/2.2 و قابلیت فیلم برداری 4K UHD و دوربین 8MP سلفی آن اشاره کرد . این گوشی هوشمند از سیستم عامل OxygenOS بهره می برد که بر اساس سیستم عامل اندروید 5.1.1 لولی پاپ ساخته شده است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر