همکاری گوگل با سامسونگ برای ارتقای نرم افزار گلکسی S7 (شایعه)

همکاری گوگل با سامسونگ برای ارتقای نرم افزار گلکسی S7 (شایعه)


به روزهای پایانی سال 2015 نزدیک می شویم و توجه علاقمندان تکنولوژی و رسانه ها به سوی دستگاه گوشی مدل بالای بعدی سامسونگ جلب می شود. اگرچه این گوشی چند ماه دیگر عرضه می شود ولی تاکنون گزارش های بسیاری از این گوشی در فضای مجازی پخش شده است.


از آنجایی که کم کم به زمان عرضه این گوشی نزدیک می شویم، قصد داریم تا نگاه دقیق تری به این دستگاه و گزارش های مربوط به آن بیندازیم. در اواخر آبان، شایعه ای پخش شد که از بازگشت اسلات کارت microSD به دستگاه سامسونگ سخن می گفت. سپس شنیده شد که این شرکت کره ای تنها در پی تغییر اندکی در گوشی گلکسی S7 است و در این اواخر نیز گفته شد که سامسونگ قصد دارد تا صفحه نمایشی با ویژگی حساس به فشار بر روی این گوشی قرار دهد.
بدون شک، گلکسی S7 آخرین و جدیدترین نوع سخت افزار را خواهد داشت به طوری که گفته شده است که سامسونگ تمام امتیاز مجموعه تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام را تا نیمه اردیبهشت 1395 از آن خود کرده است. حال منابعی از چین، اظهار نظرهایی در مورد نرم افزار نسل بعد این گوشی داشته اند.
اگر این شایعات درست باشد، مهندسین گوگل برای بهینه سازی و اصلاح واسط کاربری TouchWiz به کمک سامسونگ خواهند آمد. نسخه 2015 TouchWiz اصلاحات عمده ای داشت زیرا سامسونگ تلاش کرده بود تا آن را به اندروید وانیلا نزدیک کند. البته تاکنون منبع موثقی همکاری گوگل و سامسونگ را تایید نکرده اند.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر