وقتی که شایعات مشخصات را تایید می کنند ؛ هواوی P9 با دو دوربین به بازار می آید !

وقتی که شایعات مشخصات را تایید می کنند ؛ هواوی P9 با دو دوربین به بازار می آید !


در ماه اکتبر ( 9 مهر تا 9 آبان ) تصاویری از لنزهای دوربین و فلش های گوشی هواوی P9 منتشر شد . از آنجایی که در آن عکس ها اطلاعاتی در مورد دو لنز دوربین و یک فلش لوزی شکل منتشر شد می تواند انتظار داشت که P9 به دو دوربین مجهز باشد .

این خبر امروز با منتشر شدن لیست جدیدی از مشخصات گوشی هوشمند هواوی P9 تایید شد . گفته می شود که این دستگاه از یک نمایشگر 5.2 اینچی AMOLED دارای رزولوشن 1440 در 2560 ، پردازشگر هشت هسته ای Kirin 950 ، رم 4GB ، دو دوربین پشتی و GPU Mali-T880 MP4 بهره می برد .

هفته پیش گفته شد که شایعات منتشر شده در چین از این امر حکایت می کنند که هواوی P9 در ماه مارس ( 11 اسفند تا 11 فروردین ) به بازار می آید . هواوی در نظر دارد مدل پیشرفته این گوشی هوشمند را نیز در ماه مارس به بازار عرضه کند . این سازنده چینی می خواهد مدل پیشرفته P9 را با پسوند DELUX و مدل ساده را با پسوند LTE به بازار بفرستد . طبق شایعات منتشر شده مدل پیشرفته به یک نمایشگر 6.2 اینچی QHD دارای رزولوشن تصویر 1440 در 2560 ، پردازشگر Kirin 950 ، رم 4GB ، حافظه داخلی 64GB و سیستم عامل اندروید 6 مجهز است .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

Z11

Z12

Z13

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر