بهترین نرم افزارهای این هفته برای گوشی های اندروید و آیفون

بهترین نرم افزارهای این هفته برای گوشی های اندروید و آیفون


یک هفته دیگر گذشت و تعداد زیادی از نرم افزارهای جدید دوباره در اپ استور و پلی استور قرار گرفتند . برخی از کاربران تمایل دارند که به طور منظم نرم افزارهای جدید را تست کنند اما تست کردن همه نرم افزارهای جدید کاری خسته کننده می باشد . برای حل مشکل این کاربران نیز راه حلی وجود دارد به این نحو که برخی از سایت ها معمولا هر هفته به بررسی استورهای مختلف می پردازند و نرم افزارهایی را که بیشترین کاربرد را داشته اند ، دستچین می کنند . در این خبر نیز چنین فرآیندی دنبال شده است . کاربران بعد از خواندن این خبر با کاربردی ترین نرم افزارهای جدید آیفون و اندروید آشنا خواهند شد .

نرم افزارهای جدید iOS

فیلترون (Filtron)

 

ZZ2

قیمت : رایگان

فیلترون نرم افزاری می باشد که کاربر را قادر می سازد تا عکس های خود را ویرایش کند . با دانلود این نرم افزار رایگان کاربران به ابزار مختلفی برای ویرایش عکس های خود دسترسی پیدا می کنند . فیلترون در یک نسخه دیگر با قیمت 2.99 دلار عرضه می شود که کاربر می تواند با استفاده از آن افکت های زیادی را در تصاویر خود پیاده کند .

جیف پاپ ( Gifpop )

ZZ3

قیمت : رایگان

احتمالا تا به حال با عکس های سه بعدی GIF برخورد کرده اید که دو خط سفید در خود دارند که عمق غیرواقعی در عکس ایجاد می کنند و ذهن را گمراه می سازند . جیف پاپ یک نرم افزار برای ساخت عکس های دارای پسوند GIF می باشد که کاربران می توانند با استفاده از آیفون خود با آن چنین تصاویری را بسازند . مسلما ساخت چنین تصاویری زمان بر است و به حوصله زیادی نیاز دارد اما جیف پاپ گذر این زمان را برای شما سریع و لذت بخش تر می سازد .

چف چاپ چاپ (Chef ChopChop)

ZZ4

قیمت : رایگان

پخت و پز به خودی خود کار چندان سختی نیست اما زمانی که بخواهید چند نوع غذا را برای یک شام تدارک ببینید ، وضعیت کمی پیچیده می شود . در چنین موقعیت هایی آشپز باید برنامه ریزی و تجربه داشته باشد و زمان بندی کار را به نحوی مدیریت کند که هنگام پخت یک غذا ، غذای دیگر خراب نشود . چف چاپ چاپ یک نرم افزار آشپزی می باشد که دستور پخت های انواع مختلفی از غذاها را در خود دارد . آنچه این نرم افزار را نسبت به دیگر نرم افزارهای مشابه متمایز می سازد این است که زمانی که آشپز یک نوع غذا را برای پخت انتخاب می کند ، نرم افزار تمام مراحل پخت و پز را تحلیل می کند و فاصله های زمانی مختلفی را در اختیار آشپز می گذارد تا وی بتواند همه غذاها را به سادگی بپزد .

نرم افزارهای جدید اندروید

هبیتیکا (Habitica)

ZZ5

قیمت : رایگان

هبیتیکا به کاربر کمک می کند تا با تبدیل روال عادی زندگی خود به یک بازی RPG همه کارهای روزانه خود را سر وقت انجام دهد . در واقع کاربر یک شخصیت را برای بازی می سازد که باید کارهای قرار داده شده در لیست اهداف بازی را انجام دهد . این اهدف همان کارهای روزانه کاربر می باشند . در این بازی انجام دادن کارها به یک مسابقه مبدل می شود که در آن کاربر تنها زمانی می تواند به مرحله بعد برود که کارهای تعیین شده را انجام داده باشد . این نرم افزار یک جنبه اجتماعی نیز دارد به این نحو که کاربر باید با کمک دوستان خود غول های بازی را پشت سر بگذارد . این ویژگی روحیه فعالیت اجتماعی شخص را بالا می برد و به او یاد می دهد که باید برخی از کارهای خود را با کمک دیگران انجام دهد .

فیلموراگو (FilmoraGo)

ZZ6

قیمت : رایگان

فیلمراگو یک نرم افزار ویرایشگر فیلم است که فایل های مختلفی را پشتیبانی می کند . فیلمراگو  نرم افزاری قدرتمند می باشد که هیچ نشانه ای از سازنده خود را روی فایل ویرایش شده قرار نمی دهد و هیچ تاریخ انقضایی نیز ندارد .

بندلپ (BandLab)

ZZ7

قیمت : رایگان

بندلپ یک سازنده پلت فرم برای آهنگ سازها می باشد . این نرم افزار طرفداران موسیقی را قادر می سازد تا به طور دسته جمعی روی یک پروژه کار کنند و فعالیت های خود را نیز در سیستم ذخیره سازی ابری ذخیره سازند ، از این رو امکان برگرداندن تغییرات و مقایسه تلاش های افراد مختلف وجود خواهد داشت . در این نرم افزار فایل اصلی آهنگ پاک نمی شود . بندلپ همچنین یک درختچه قابل فهم را  از کارهای ویرایش شده تهیه می کنددر نتیجه کاربر برای یافتن کار خود دچار مشکل نمی شود .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر