ربات جاروبرقی ال جی، دستگاهی امنیتی

ربات جاروبرقی ال جی، دستگاهی امنیتی


ال جی ربات جاروبرقی خانگی با نام Turbo+ عرضه کرد که متخصصین سعی کرده اند آن را از آخرین مدل های عرضه شده توسط رومبا و دایسون، متمایز کنند. مهمترین ویژگی جدید در توربو پلاس Home-Joy نام دارد، عملکرد شبه واقعیت افزوده است که با استفاده از یک اپلیکیشن گوشی هوشمند می توان از مزیت های آن استفاده کرد.


تمام کاری که باید انجام دهید اینست که با دوربین گوشی هوشمند خود به نقطه ای که میخواهید تمیز شود، اشاره کنید، سپس توربو پلاس به آن نقطه می رود و دیگر نیازی به نقشه برداری برای انجام این کار نیست.
ضمنا، سه دوربین دستگاه و ویژگی Home-View به شما این امکان را می دهد که بر چرخه تمیز کردن، حتی زمانی که در خانه هم نیستید، نظارت داشته باشید. جالب تر از آن، توربو پلاس به عنوان یک دوربین امنیتی قابل حرکت، اگر حرکتی را تشخیص دهد، عکس ها را به گوشی شما انتقال می دهد. البته این ویژگی کاملا جدید نیست ولی برای جاروبرقی های رباتیک یک ویژگی برتر محسوب می شود. ال جی از این دستگاه جدید در نمایشگاه CES 2016 رونمایی خواهد کرد.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر