آپدیت ویندوز 10، باعث بروز مشکلاتی در مایکروسافت ورد 2016 شده است

آپدیت ویندوز 10، باعث بروز مشکلاتی در مایکروسافت ورد 2016 شده است


مایکروسافت در عرضه بعضی از نرم افزارهایش با مشکلاتی روبرو شده است. این بار یکی از بروزرسانی های ویندوز 10 با مایکروسافت ورد 2016 تداخل پیدا کرده و مشکلاتی را ایجاد کرده است. این مشکل بخاطر آپدیتی است که هفته گذشته برای ویندوز10، تحت عنوان آپدیت KB3124200 منتشر شد. مایکروسافت اذعان کرده بود که این آپدیت برای بعضی از عملکردهای سیستم عامل، بهبودها و اصلاحاتی را به همراه خواهد داشت.


غیر از اینکه، این بروز رسانی نتوانسته است عملکرد مایکروسافت ورد را بهبود بخشد، بلکه باعث شده تمپلیت Normal.dotm نیز تغییر نام یابد، دوباره ایجاد شده و تنظیمات پیشفرض را بگیرد. گروه مهندسی مایکروسافت ورد، در فروم مایکروسافت با ارائه راهکارهایی این مشکل را حل کردند.
ردموند برای آپدیت های اصلی که در ماه گذشته ارائه کرده، با مشکلات و گلایه هایی روبرو شده و به تازگی هم بخاطر دستگاههای سرفیس جدید، تحت فشار قرار گرفته است. عده ای معتقدند که این شرکت پیش از عرضه دستگاه هایش به بازار آنها را به اندازه کافی و با دقت تست نکرده است.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر