اچ تی سی از امروز بروزرسانی اندروید مارشمالو را برای One M9 عرضه می کند !

اچ تی سی از امروز بروزرسانی اندروید مارشمالو را برای One M9 عرضه می کند !


پس از گذشت مدت کوتاهی از عرضه بروزرسانی های اندروید 6 مارشمالو برای مدل های مختلف وان M8 ، امروز اچ تی سی بروزرسانی این سیستم عامل را برای مدل های وان M9 نیز عرضه کرد . خبر شروع عرضه این بروزرسانی امروز توسط یکی از مدیران اچ تی سی منتشر شد .

به گفته این شخص کاربران آمریکایی می توانند از 24 ساعت آینده این بروزرسانی را از سایت های مربوطه دانلود کنند . اچ تی سی عرضه بروزرسانی سیستم عامل اندروید 6.0.1 را برای گوشی های وان A9 در همین زمان شروع می کند . متاسفانه این سازنده هنوز خبری را در مورد برنامه زمانی عرضه این بروزرسانی برای کشورهای دیگر اعلام نکرده است اما می توان انتظار داشت که کاربران ساکن در سایر کشورها بتوانند بیلدهای جدید این سیستم عامل را برای گوشی های A9 و M9 قبل از شروع سال جدید دریافت کنند .

از این رو برخی از کاربران که از گوشی های اچ تی سی وان M9 و A9 استفاده می کنند به زودی پیغام دریافت بروزرسانی را روی دستگاه های خود خواهند دید . در اغلب موارد این بروزرسانی ها به طور خودکار روی گوشی نصب می شوند اما درصورتی که چنین فرآیندی رخ ندهد کاربران می توانند به طور دستی تنظیمات دستگاه های خود را برای دریافت بیلد جدید بررسی کنند . برای این کار کاربران باید مسیر زیر را دنبال کنند :

Settings> About Phone> Software Update

به کاربران توصیه می شود که قبل از شروع فرآیند دانلود ، دستگاه خود را به وای فای متصل کنند تا متحمل پرداخت هزینه های اضافی نشوند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر