کاهش عرضه دوازده درصدی گوشی های سامسونگ در سال آینده

کاهش عرضه دوازده درصدی گوشی های سامسونگ در سال آینده


خبرگزاری Times در کره، ادعا کرده است که سامسونگ در پی انجام برخی از اقدامات سختگیرانه در سال 2016 است به صورتی که این شرکت قصد دارد عرضه گوشی های هوشمند خود به بازار در سال آینده را، 12 درصد کاهش دهد. اگر دقیق تر به این تصمیم نگاه کنیم، در واقع یعنی سامسونگ در حدود 420 تا 430 میلیون دستگاه در سال آینده تولید خواهد کرد که احتمالا در مناطقی که سهام این شرکت وجود ندارد، عرضه دستگاه ها هم متوقف می شود.


سامسونگ اگر بخواهد به بقای خود در دنیای تکولوژی ادامه دهد باید خود را با رشد بازار در سال آینده وفق دهد. پیش بینی های اولیه، یک سقوط بالقوه در فروش را برای تجارت نیمه هادی های سامسونگ نشان می دهد و در نتیجه این غول کره ای نمی تواند با بازار دوربین آلمان در سال 2016 هم رقابت کند. این کار حاکی از آنست که این شرکت تصمیم گرفته تا فعالیت خود در زمینه های بدون سود را قطع کند و به کار خود در مواردی که فروش رضایت کننده دارند، ادامه دهد. یکی از این زمینه های فعالیتی که فروش خوبی در آنها شاهد بوده ایم، تجارت دستگاه های به صرفه است که سامسونگ در سال آینده بر روی آنها تمرکز بیشتری خواهد داشت. رویداد بزرگ دیگر در زمینه تجارت سامسونگ عرضه دستگاه مدل بالای بعدی است که گلکسی S7 نام دارد و احتمالا در اواسط اسفندماه عرضه می شود.

وجیهه نیکخواه

وجیهه نیکخواه

وجیهه ، کارشناسی ارشد کامپیوتر، گرایش نرم افزار و علاقمند به دنیای نرم افزارهای آزاد است. تمایل به یادگیری زبان های مختلف و نیز زبان های برنامه نویسی، او را به سمت نوشتن و ترجمه مباحث علمی و تکنولوژی کشانده. پیش از ورود به فیسیت به تدریس در حوزه های مختلف کامپیوتر مشغول بوده است. ترجمه،خوشنویسی و بدمینتون از جمله تفریحات مورد علاقه اوست.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر