عکس ها و شایعات جدیدی درباره مشخصات شیائومی Mi 5

عکس ها و شایعات جدیدی درباره مشخصات شیائومی Mi 5


خبرگذاری زیک (Zaeke) جدیدا اطلاعات جدیدی را مورد گوشی پرچم دار جدید شیائومی ، Mi 5 ، منتشر کرده است . این خبرگذاری سابقه طولانی مدتی در زمینه نشر چنین اخباری ندارد بنابراین نمی توان با اطمینان گفت که آیا تصاویر منتشر شده حقیقی هستند و یا این که توسط یک شخص با فوتوشاپ طراحی شده اند .

جزییات منتشر شده شباهت زیادی به جزییات گوشی های Mi Note و Mi Note Pro دارد که در اوایل سال 2015 از آن ها رونمایی شد . شباهت های موجود حتی در زمینه تصویر پیش زمینه این دستگاه ها نیز دیده می شود .

تصاویر منتشر شده خبر از گوشه های منحنی شکل و گودی های بسیار باریک در اطراف دستگاه می دهند که می توان مشابه آن ها را در دستگاه های Mi Note و Mi Note Pro مشاهده کرد . البته تفاوت هایی نیز بین گوشی جدید و دو مدل قبلی وجود دارد به طور مثال Mi 5 از یک شاسی فیزیکی خانه بهره می برد که در جلو گوشی نصب شده است . این شاسی اسکنر اثر انگشت را نیز در خود جای داده است .

در تصویر دیگر که از انتهای گوشی گرفته شده است نشان داده شده که Mi 5 از دو پنجره بلندگو و پورت USB نوع C که در بین آن ها قرار گرفته است ، بهره می برد .

مشخصات فنی

جزییات منتشر شده همانند خبرهایی است که در گذشته نیز در مورد این گوشی هوشمند ارائه شده بودند . طبق شایعات جدید شیائومی Mi 5 از یک نمایشگر 5.2 اینچی دارای رزولوشن 1080 پیکسلی و یا 1440 پیکسلی QHD ، پردازشگر کوالکوم اسنپدراگون 820 ، دوربین اصلی 16MP ، دوربین ثانویه 13MP ، باتری 3600mAh مجهز به قابلیت شارژ سریع ( Quick Charge 3.0 ) و پورت USB نوع C سود می برد . سازنده در نظر دارد گوشی پرچم دار جدید خود را در دو مدل عرضه کند . مدل پایه و ارزان تر از یک رم 3GB و حافظه داخلی32GB و مدل پیشرفته از یک رم 4GB و حافظه داخلی 64GB بهره می برد .

انتظار می رود که شیائومی گوشی جدید خود را در سه ماهه اول سال جدید عرضه کند البته اگر شایعات موجود در زمینه حق انحصاری سامسونگ در زمینه عرضه پردازشگرهای کوالکوم اسنپدراگون 820 صحت داشته باشد ، کاربران باید در ماه آوریل ( 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) منتظر ورود این دستگاه به بازار باشند زیرا طبق این شایعات سامسونگ در نظر دارد تراشه جدید را تا ماه آوریل نزد خود نگه دارد .

zz35

zz36

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر