آلکاتل OneTouch Idol 4 به پردازشگر 652 اسنپدراگون مجهز می شود !

آلکاتل OneTouch Idol 4 به پردازشگر 652 اسنپدراگون مجهز می شود !


آلکاتل در حال ساخت یک جانشین برای گوشی هوشمند وان تاچ آیدول 3 می باشد که در ماه مارس ( 11 اسفند تا 12 فروردین ) امسال از آن رونمایی شد . سازنده در نظر دارد این گوشی جدید را در اوایل سال آینده به بازار بفرستد با وجود این هم اکنون مشخصات این گوشی هوشمند توسط GFXBench منتشر شده است .

از دستگاه جدید در لیست منتشر شده با نام “TCL 6070” یاد شده است . این گونه که نمایشگر گوشی نشان می دهد تفاوت زیادی بین این مدل و مدل قبلی وجود ندارد . وان تاچ آیدول 4 مانند وان تاچ آیدول 3 از یک نمایشگر 5.5 اینچی 1080 در 1920 پیکسلی FHD  بهره می برد که تراکم تصویر آن 401 پیکسل می باشد .

احتمالا مهم ترین ویژگی یک گوشی متوسط پردازشگر آن می باشد . آلکاتل در نظر دارد گوشی جدید خود را با یک پردازشگر هشت هست ای 652 اسنپدراگون به بازار بفرسد که  البته کوالکوم اخیرا نام آن را به اسنپدراگون 620 تغییر داده است . سامسونگ نیز در گلکسی A9 از همین پردازشگر استفاده کرده است . این تراشه که بر مبنای معماری ARM Cortex-A72 ساخته شده است از نظر کارایی عملکرد بسیار خوبی دارد به نحوی که می تواند در برخی از بنچمارک ها راندمانی مشابه به راندمان تراشه پرچم دار 810 اسنپدراگون داشته باشد . اسنپدراگون 652 در گوشی جدید آلکاتل با یک Adreno 510 GPU پشتیبانی می شود . لیست منتشر شده توسط GFXBench نشان داده است که مدل جدید در تست آفلاین کار چیس (Car Chase ) نسبت به برخی از گوشی ها مانند اچ تی سی وان M9 ، ال جی G Flex 2 و سونی اکسپریا Z3 پلاس که به پردازشگر 810 مجهز بودند امتیاز بیشتری را کسب کرده است .

از دیگر مشخصات آیدول 4 می توان به سیستم عامل اندروید 6 ، رم 3GB ، دوربین اصلی 16MP ، دوربین ثانویه 8MP و حافظه داخلی 16GB آن اشاره کرد . انتظار می رود که این دستگاه بتواند کارت حافظه های microSD را نیز پشتیبانی کند البته هنوز در این زمینه به طور رسمی اطلاعاتی منتشر نشده است .

zz38

zz39

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر