سیستم عامل فایرفاکس برای تلویزیون های هوشمند پاناسونیک عرضه شد

سیستم عامل فایرفاکس برای تلویزیون های هوشمند پاناسونیک عرضه شد


امروزه تلویزیون های هوشمندی با طیف وسیعی از سیستم عامل ها طراحی شده است،مانند تلویزیون های هوشمند سامسونگ با سیستم عامل Tizen،تلویزیون های کمپانی ال جی با webOS و حالا تلویزیون ها پاناسونیک با سیستم عامل فایرفاکس.


این سیستم عامل قبلا تنها توسط اسمارت فون ها قابل استفاده بود.
پاناسونیک همکار جدید فایرفکس ، دراوایل سال جاری (2015) در نمایشگاه CES ،این همکاری و خبر قرار گرفتن سیستم عامل فایرفاکس بر روی محصولات خود را اعلام کرد و محصولات جدید خود را معرفی نمود.
در حال حاضر این تلویزیون های هوشمند فعلا در اروپا عرضه شده است.این تلویزیون ها در مجموع شش مدل دارند.این مدل ها شامل :CR680, CX700, CX750, CX800, CR730 , CR850 می باشند.
اما فعلا مشخص نیست چه ویژگی هایی این مدل ها را از هم متمایز می کند.

فایرفاکس توضیح داد قرار گرفتن این سیستم عامل بر روی تلویزیون های پاناسونیک اهمیت بالایی دارد زیرا همه ی موارد برای اتصال به HTML5بهینه سازی شده است.دارای مرورگر های وب است و به این معناست که دستگاه شما وسیله ای آنلاین و با قابلیت ها گوناگون خواهد بود.این سیستم عامل به وسیله ی API به توسعه دهندگان امکان توسعه ی برنامه ها را می دهد.

ارغوان ایاز

ارغوان ایاز

ارغوان روانشناسی بالینی خوانده و اکنون دانشجوی ارشد روان سنجی است. عاشق به تمام معنای موزیک، دنیای تکنولوژی ، روانشناسی و هر چیزی است که بتواند توانایی خود را در یادگیری آن محک بزند. او طرفدار سرسخت ویندوز و ویندوز فون است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر