چگونه با این 8 گجت خانگی از سرما نجات پیدا کنیم

چگونه با این 8 گجت خانگی از سرما نجات پیدا کنیم


از زمستان بیزارید؟ همیشه حس می کنید سردتان است؟ هزینه زیادی را به خاطر وسایل گرمایشی هر سال زمستان می پردازید؟ این دستگاه ها می تواند شما را در این فصل سرد نجات دهد.فصل سرما حقیقتا قاتل بهره وری است. کار کردن با انگشت های یخ زده بسیار سخت است.ممکن است که سرعت کارتان بسیار پایین بیاید، و البته هیچ چیز بدتر از این نیست که نتوانید خانه خود را گرم کنید.


خبر خوب این است که شما تنها نیستید. منطقی ترین راه این است که وسایل گرمایشی خود را روشن کنید، اما اگر هنوز هم سردتان است و یا می خواهید در هزینه های وسایل گرمایشی صرفه جویی کنید، گجت ها و وسایل زیادی هستند که می توانند به دردتان بخورد.
در نگاه اول ممکن است که این وسایل به درد نخور به نظر برسند، ولی اگر دو یا سه تا از آن ها را با هم ترکیب کنید می فهمید که در زندگیتان تا این حد راحت نبوده اید.

1.    آستین لیوانی گرم شونده با USB
در گذشته از نظر ما لیوانی گرم شونده با USB یکی از بهترین ایده هایی بود که همیشه برای هدیه دادن به عاشقان قهوه داشتیم، اما اگر قصد داشتید یکی از آن ها را امسال زمستان بخرید- چه برای خودتان یا برای هدیه- شاید بهتر باشد که تجدید نظر کنید. چرا که گزینه ی بهتری نیز وجود دارد: آستین لیوانی گرم شونده باUSB ، ساخته بستیک (Besteek) .
بر خلاف یک لیوان گرم کن معمولی، که فقط یک ظرف مسطح گرم شونده است، این یکی یک آستین انعطاف پذیر است که می تواند آن را در سر تا سر لیوان بکشید. نتیجه این است که گرمای کمتری از بین می رود، گرما را بهتر حفظ می کند و با هر لیوان، با هر اندازه و شکلی سازگار است. محدوده حرارتی آن بین 45 تا 50 درجه سلسیوس است.
اگر طرح مسطح را ترجیه می دهید،گرم کننده های تزیینی فنجان را به شما محصول Norpro را پیشنهاد می کنیم.

winter gadget mug warmer1

2- گرم کننده دست قابل شارژ انرژی فلاکس( EnergyFlux)
یکی از بهترین راه های گرم شدن استفاده از یک گرم کننده دست قابل حمل است، اما یکی از مدل های ساده یک بار مصرف و یا غیر الکتریکی نگیرید. از مد افتاده هستند و در طولانی مدت پول بیشتری مصرف می کنید. به جای آن یک گرم کننده دست قابل حمل و قابل شارژ انرژی فلاکس بگیرید.
قیمت آن کمی بالاست ولی ارزشش را دارد : دو طرفه است ( بیشتر گرم کننده های دست دو طرفه فقط یک طرف دست را گرم می کنند.) دو تنظیمات گرمایشی دارد ، تا پنج ساعت دوام می آورد، و در صورت نیاز می توان از آن به عنوان یک شارژر USB قابل حمل استفاده کرد.
همچنین هدیه بسیار خوبی نیز می باشد!

winter gadget handwarmer

3- پتو پشمی که با نور آفتاب گرم می شود
پتوی پشمی راه خوبی برای گرم شدن است، پتوی پشمی الکتریکی حتی از آن نیز بهتر است. این پتوی پشمی که با نور آفتاب گرم می شود از یک هیتر برای وقتی که فقط می خواهید خودتان گرم شوید گزینه بسیار بهتری است، چرا که انرژی کمتری مصرف می کند و گرمای کمتری هدر می دهد.
اندازه آن 25 اینچ در 57 اینچ است که برای بیشتر مردم مناسب است. دارای چهار تنظیم گرمایشی، سیستم خودکار خاموش شدن، دو جیب است و اگر آن را تا کنید جایتان را برایتان گرم می کند و پشم آن به شدت نرم است.

4- صندلی گرم کن USB ولیوریز (ValueRays)
اگر پتوی پشمی را نمی پسندید شاید از چیزی که کمتر انگشت نما باشد، مانند یک صندلی گرم کن خوشتان بیاید. این صندلی گرم کن ساخته ولیوریز برای فعالیت هایی که با کامپیوتر انجام می شوند بسیار مناسب است. چرا که تنها چیزی که نیاز دارید که درگاه USB است.
طراحی انعطاف پذیر آن باعث می شود که بتوانید آن را بر روی هر صندلی استفاده کنید. گرمای آن از طریق اشعه مادون قرمز است و از آنجایی که نیروی USB آن محدودیت ولتاژ دارد هیچ گاه نمی سوزید. کاور ان نیز قابل شست و شو است.

winter gadget seat warmer

5- زیرپایی گرم شو کوزی پروداکت (Cozy Product)
چیزی که بیشتر مردم متوجه آن نمی شوند این است که مقدار زیادی از گرما از طریق کف پا از بین می رود. همان قدر که جوراب و دمپایی می تواند مهم باشد- ممکن است کافی نباشد. در این زمان است که به چیزی مانند زیرپایی گرم شو کوزی پروداکت بسیار مهم می شود.
این دستگاه تنظیمات حرارتی قابل تغییر، سه موقعیت قابل تنظیم ، یک مدل کوچک که آن را برای فضای کاری مناسب می کند، و طراحی 90 وات انرژی کارآمد.

winter gadget footrest

6- کفی کفش گرم شو قابل شارژ ترماسل (ThermaCell)
گرم شدن پا فقط در خانه مهم نیست. در اصل، بسته به این که محل زندگیتان چقدر سرد می شود گرم ماندن پاهایتان در خارج از خانه حتی می تواند مهم تر نیز باشد. جوراب های پشمی و بوت های بلند می تواند راه حل خوبی باشد، اما کفی کفش گرم شو قابل شارژ ترماسل نیز راه حل خوبی است.
این کفی کفش در 5 سایز می آید. انرژی آن با باتری تامین می شود ، اما هیچ تسمه باتری و یا سیمی وجود ندارد پس نگران نباشید. قابل شارژ است، دو تنظیمات گرمایشی دارد و می توان آن را خاموش کرد.
تنها مشکل قیمت آن است. اگر در مکان سردی مانند کانادا و یا آلاسکا زندگی می کنید این هزینه ارزشش را دارد. همچنین می تواند به بیماران رینود نیز کمک کنید.

winter gadget heated insole

7- مرطوب کننده اولترا سونیک از رمدیز (Remedies)
اگر خانه شما از چیزی که باید سرد تر است، می تواند به دلیل کم بودن رطوبت هوا باشد. هوای مرطوب گرما را بیشتر از هوای خشک نگاه می دارد، به این معنی که اگر خانه خود را مرطوب کنید به طور چشمگیری گرم تر می شود.
به عنوان یک مرطوب کننده اولتراسونیک این دستگاه تقریبا هیچ صدایی تولید نمی کند. دارای یک فیلتر سنگی است ( هر 500 ساعت باید تعویض شود) دارای ظرفیت 2.8 لیتری است و به صورت خودکار خاموش می شود و دارای یک محفظه انتشار برای رایحه های مبتنی بر آب و روغن است.
اگر از این محصول خوشتان نمی آید گزینه دیگر مرطوب کننده اولتراسونیک از تائوترونیکز (TaoTronics) است. از یک فیلتر کارتریج استفاده می کند و محفظه انتشار رایحه ندارد ، ولی برای استفاده های خانگی کاملا مناسب است.

winter gadget humidifier

8- هیتر پنکه ای دیسون AM09 (Dyson AM09)
اگر هیتر مرکزی دارید ولی می خواهید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید بهتر است که هیتر مرکزی را خاموش کنید و فقط اتاقی را که در آن هستید گرم کنید . برای این کار بهترین گزینه هیتر پنکه ای دیسون AM09 می باشد.
هیچ کدام از عناصر گرمایشی آن در دسترس نیست که آن را بسیار امن تر از دیگر هیتر ها می کند. همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار با تایمر را نیز دارد. محدوده ای که این هیتر گرم می کند بسیار وسیع است.
دیگر ویژگی ها شامل یک کنترل از راه دور، محدوده ای است که گرم می شود و همچنین صرفه جویی در مصرف انرژی است. با ترکیب این محصولات با هم می توانید به مقدار زیاد در مصرف انرژی صرفه جویی کنید.

winter gadget fan heater

چگونه در زمستان گرم می مانید؟
اگر از فصل زمستان متنفرید ، چرا که از سرما بیزار هستید، این دستگاه ها و گجت ها می توانند به شما کمک کنند که دوام بیاورید. چند تا از آن ها را امتحان کنید، حتما خوشتان خواهد آمد.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر