بهترین نرم افزارهای عکاسی

بهترین نرم افزارهای عکاسی

دارک روم (Darkroom)

دارک روم بهترین ابزار موجود در دنیا برای ویرایش عکس می باشد . این نرم افزار در عین سادگی در مقایسه با دیگر نرم افزارهای ویرایشگر عکس ، ابزار حرفه ای بیشتری را در اختیار کاربر می گذارد . با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند بدون وارد سازی عکس به ویرایش سازی آن بپردازد . دارک روم علاوه بر این کاربر را قادر می سازد تا فیلترهایی را بسازد که بتواند با آن ها به اکانت خود در اینستاگرام متصل شود .

افتر لایت (Afterlight)

zz41

افتر لایت شباهت های زیادی با دارک روم دارد . این نرم افزار علاوه بر این که الگوها و فیلترهای زیادی را در اختیار کاربر می گذارد ، ابزار زیادی را برای ویرایش سازی عکس به کاربر می دهد و او را قادر می سازد تا فریم های خاصی را برای یک عکس انتخاب کند .

وان سکند اوری دی (1 Second Everyday)

zz42

اگر می خواهید بدون ساختن یک کلیپ یک فایل را به طور مداوم نگاه کنید با پرداخت 3 دلار وان سکند اوری دی را بخرید . این نرم افزار هر روز یک کلیپ تصویری یک ثانیه ای می سازد . زمانی که بعد از ساخته شدن چند کلیپ ، فایل ها ذخیره شدند کاربر یک پیش زمینه تصویری از کارهای خود را در اختیار خواهد داشت .

فیس تیون (Facetune)

zz43

فیس تیون بهترین دوست یک کاربر است . این نرم افزار یک ابزار عالی برای ساختن عکس های سلفی می باشد که زمانی که فیلترها نمی توانند گریم دیجیتالی مورد نظر را برای کاربر ایجاد کنند به کمک کاربر می آید .

وسکو (VSCO)

zz44

شهرت وسکو به اندازه شهرت اینستاگرام است با وجود این ، مجموعه ابزار بیشتری را برای کابر فراهم می سازد . این نرم افزار در مقایسه با ابزار حرفه ای دیگر از نظر اجتماعی بسیار قوی تر می باشد از این رو اگر به دنبال یک جایگزین برای اینستاگرام هستید وسکو گزینه بسیاری خوبی برای شما می باشد .

فلیک (Flic)

zz45

برای کاربرانی که با دوربین گوشی خود به میزان زیادی عکس برداری می کنند ، حافظه همیشه یک مشکل تلقی شده است زیرا تصاویر بیشترین میزان حافظه یک دستگاه را اشغال می کنند . فلیک به عنوان یک ابزار سودمند تصاویر را به کاربر نشان می دهد و از او می پرسد که آیا واقعا می خواهد آن ها را نگه دارد یا خیر . این نرم افزار علاوه بر این به کاربر نشان می دهد که تصاویر پاک شده چه مقدار از فضای گوشی را اشغال کرده بودند .

اسلو شاتر کم (Slow Shutter Cam)

zz46

این نرم افزار خصوصیتی را به گوشی شما می افزاید که در زمان استفاده از آن فکر می کنید که سازنده هنگام ساخت دوربین دیجیتال دستگاه ، اضافه سازی آن را فراموش کرده است . اسلو شاتر کم در ازای پرداخت چند دلار عکس های زیبا و روشنی را در اختیار کاربر می گذارد . علاوه بر این با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند تصاویر دارای نور کم را اصلاح کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر