عرضه ال جی Optimus Zone 3 ، یک گوشی از رنج گوشی های ابتدایی آماده برای پیش فروش در وریزون

عرضه ال جی Optimus Zone 3 ، یک گوشی از رنج گوشی های ابتدایی آماده برای پیش فروش در وریزون

ال جی در سال 2013 اولین مدل از گوشی اپتیموس زون را به بازار فرستاد . این سازنده یک سال بعد مدل اپتیموس زون 2 را در بازار عرضه کرد . اخیرا نیز یکی از منابع خبری گفته است که ال جی در نظر دارد مدل سوم این گوشی را هم به بازار بفرستد . این خبر در واقع از طریق توییتر این خبرگزاری پخش شد . عکس های منتشر شده نشان داده اند که برند وریزون در پشت دستگاه حک شده است . به گفته این مرجع خبری اپتیموس زون 3 از طریق بیگ رد (Big Red) پیش فروش می شود .

متاسفانه هیچ یک از مشخصات این دستگاه منتشر نشده است با وجود این اگر کاربران نگاهی به مشخصات مدل اپتیموس زون 2 نیز بیندازند چندان تمایلی به خرید این مدل جدید پیدا نمی کنند . ال جی گوشی اپتیموس زون 2 را با نمایشگر 3.5 اینچی  320 در 480 پیکسلی ، پردازشگر 1.2GHz دو هسته ای اسنپدراگون 200 ، پردازشگر گرافیکی Adreno 302 ، رم 512MB ، حافظه داخلی 4GB با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه microSD تا سقف 32GB ، دوربین اصلی 3MP ، باتری 1700mAh و سیستم عامل اندروید 4.2.2 به بازار فرستاد . این گوشی هنوز در وریزون با قیمت 29.99 دلار به فروش می رسد .

با توجه به همه این تفاسیر می توان انتظار داشت که اپتیموس زون 3 یک گوشی اقتصادی از رنج گوشی های پایه باشد که قرار است توسط بیگ رد به فروش برسد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر