چگونه میانبر کلید خانه را مطابق میل خود در سیستم عامل اندروید تنظیم کنیم !؟

چگونه میانبر کلید خانه را مطابق میل خود در سیستم عامل اندروید تنظیم کنیم !؟

مراحلی که در این خبر آورده شده در یک گلکسی S6 که از سیستم عامل اندروید لولی پاپ بهره می برد ، اجرا شده است با وجود این کابران باید بتوانند این کار را با تمام گوشی هایی که دارای کلید فیزیکی خانه می باشند ، انجام دهند . به طور پیش فرض با دو بار لمس کردن کلید خانه در گلکسی S6 ، میانبر دوربین فعال می شود اما ما می خواهیم کاری کنیم که با دادن این فرمان پلی استور ظاهر گردد . در گوشی های قدیمی تر گلکسی ، با یک بار لمس کردن کلید فیزیکی خانه ، صفحه خانه ، با دو بار لمس کردن این کلید S Voice و در صورت این که کاربر این کلید را به مدت طولانی فشار دهد Google Now ظاهر می شود .

مراحلی که در این خبر آورده شده در یک گلکسی S6 که از سیستم عامل اندروید لولی پاپ بهره می برد ، اجرا شده است با وجود این کابران باید بتوانند  این کار را با تمام گوشی هایی که دارای کلید فیزیکی خانه می باشند ، انجام دهند . به طور پیش فرض با دو بار لمس کردن کلید خانه در گلکسی S6 ، میانبر دوربین فعال می شود اما ما می خواهیم کاری کنیم که با دادن این فرمان پلی استور ظاهر گردد . در گوشی های قدیمی تر گلکسی ، با یک بار لمس کردن کلید فیزیکی خانه ، صفحه خانه ، با دو بار لمس کردن این کلید S Voice و در صورت این که کاربر این کلید را به مدت طولانی فشار دهد Google Now ظاهر می شود .

برای ایجاد تغییرات مورد نظر باید نرم افزار Home2 را از گوگل پلی استور دانلود و روی گوشی خود نصب کنید . نرم افزارهای دیگری نیز وجود دارند که امکان ایجاد چنین تغییراتی را برای شما فراهم می کنند اما به منظور اعمال این تغییر Home2 انتخاب شده است .

نحوه تغییر عملکرد کلید خانه

مرحله اول

زمانی که نرم افزار Home2 Shortcut را راه اندازی کردید ، دستور العمل مرحله به مرحله تغییر عملکرد های مختلف کلید خانه در اختیار شما قرار داده می شود . در این خبر نحوه تغییر عملکرد این کلید پس از دو بار لمس شدن ، شرح داده شده است .

مرحله دوم

zz57

در نرم افزار Home2 Shortcut کاربر باید یک فرآیند چهار مرحله ای را برای اعمال تغییرات مورد نظر خود طی کند . این نرم افزار اپتدا از کاربر می خواهد که اپلیکیشن مورد نظر خود را انتخاب نماید . پس از مطرح شدن این درخواست Choose application را لمس کنید و پلی استور و یا هر اپلیکیشن دیگری را که مد نظر دارید از لیست ارائه شده انتخاب نمایید .

مرحله سوم

در این مرحله کاربر باید زمان بین دو بار لمس کردن کلید را تعیین کند .

مرحله چهارم

در این قسمت از شما خواسته می شود که اپلیکیشن Home خود را انتخاب کنید پس TouchWiz home و یا هر اپلیکیشن لانچر دیگری را که از آن استفاده می کنید را انتخاب کنید .

مرحله پنجم

zz58

هم اکنون اگر که کلید خانه را فشار دهید یک پنجره باز می شود که از شما می پرسد که از کدام لانچر می خواهید استفاده کنید . Home2 Shortcut رابه همراه گزینه Always (همیشه) انتخاب نمایید . برای برگرداندن تنظیمات به حالت اولیه می توانید در قسمت تنظیمات (Settings) پیش فرض های نرم افزار خود را پاک کنید .

هم اکنون با دو بار لمس کردن کلید خانه ، پلی استور ظاهر می شود ، البته در دستگاه مورد استفاده ما دوباره دوربین اجرا شد . در صورت بروز چنین چیزی تنها کاری که باید انجام داد این است که به تنظیمات دوربین بروید و گزینه Quick launch را فعال کنید . هم اکنون بعد از دو بار لمس کردن کلید خانه Home2 Shortcut اجرا می شود .

عملکرد گلکسی S6 در راه اندازی دوریین با دادن چنین فرمانی یک ویژگی سودمند تلقی می شود ، بنابراین اگر که از یک گلکسی قدیمی تر استفاده می کنید می توانید با استفاده از Home2 Shortcut به طور مثال دوربین را به جای S Voice راه اندازی کنید . البته برای دریافت چنین عملکردی باید به قسمت تنظیمات S Voice بروید و گزینه S Voice را غیرفعال کنید تا دستگاه اولویت اجرا را به Home2 Shortcut بدهد .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر