گلکسی S7 با نمایشگر 5.2 اینچی و گلکسی S7 ادج با نمایشگر 5.6 اینچی به بازار می آیند !

گلکسی S7 با نمایشگر 5.2 اینچی و گلکسی S7 ادج با نمایشگر 5.6 اینچی به بازار می آیند !

گلکسی S7 با نمایشگر 5.2 اینچی و گلکسی S7 ادج با نمایشگر 5.6 اینچی به بازار می آیند !

طبق خبرهای منتشر شده توسط ات نیوز ، گوشی جدید در اولین تولید در تعداد 5 میلیون دستگاه ساخته می شود که 3.3 میلیون از این تعداد گلکسی S7 و مابقی از نوع S7 ادج می باشند . برای مقایسه بد نیست که این نکته را در نظر بگیریم که سامسونگ در اولین تولید S6 به ازای هر S6 ادج ، چهار S6 معمولی به بازار فرستاد اما بعد از استقبال گرم کاربران از مدل S6 ادج این نسبت را تغییر داد و در نهایت هر دو مدل را در تعداد برابر تولید کرد . به نظر می رسد که این سازنده کره ای این بار واکنش کاربران را در مقابل S7 ادج نرم تر ارزیابی کرده است زیرا S7 ادج به یک نمایشگر بزرگ تر مجهز است .

گفته می شود که پروسه ساخت گوشی جدید در ماه ژانویه ( 11 دی تا 11 بهمن) به پایان می رسد و کاربران می توانند این دو دستگاه را از ماه فوریه ( 12 بهمن تا 10 اسفند ) در بازار خریداری کنند . خبرگذاری WSJ اعلام کرده است که سامسونگ می خواهد در MWC 2016 که در روز 22 ماه فوریه ( 3 اسفند) شروع می شود از این دو مدل رونمایی کند . در گذشته شایعاتی مبنی بر این امر شنیده می شد که S7 در یک مدل پلاس نیز عرضه می شود اما گذشت زمان و خبرهای منتشر شده نشان دادند که S7 پلاس همان S7 ادج می باشد .

گلکسی S7 و S7 ادج به نمایشگر های AMOLED دارای رزولوشن QHD ، پردازشگر اسنپدراگون 820 و اکزینوس 8890 ( بسته به بازار عرضه ) و دوربین های ارتقاء یافته مجهز هستند . گلکسی S7 کارت حافظه microSD را نیز پشتیبانی می کند .

می توانید برای پیگیری راحت تر اخبار به کانال تلگرام ما ملحق شوید .

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر