هفت هدیه اتوماسیون خانگی برای دوستان و افراد خانواده‌ی شما

هفت هدیه اتوماسیون خانگی برای دوستان و افراد خانواده‌ی شما

هفت هدیه اتوماسیون خانگی برای دوستان و افراد خانواده‌ی شما


Amazon Echo
این کیت ظاهری جذاب دارد. این کیت کامپیوتری است که می‌تواند صحبت کند. مثلاً از آن بخواهید تا موسیقی پخش کند و این کار را می‌کند. یا اینکه می‌تواند نتایج بازی فوتبال را به اطلاع شما برساند و یا اینکه از آمازون کالایی را برای شما سفارش دهد. علاوه بر اینها می‌تواند یادآوری کند که چه چیزی در حال حاضر در برنامه‌ی کاری شما است و حتی شما را راهنمایی کند. اما آنچه که در این میان از همه جالب‌تر است این است که این کیت می‌تواند شما را در کنترل دستگاه‌های هوشمند خانگی کمک کند.
قیمت این کیت کمتر از چیزی است که شما انتظار دارید. قیمت این کیت 179 دلار است و به صورت رایگان هم تحویل داده می‌شود.


Philips 456310 Hue
این کیت در واقع تعدادی لامپ ال‌ای‌دی به هم متصل است که به یک هاب مرکزی وصل می‌شوند. این کیت در صرف انرژی بسیار بهینه عمل می‌کند. علاوه بر این رنگ نور منتشر شده توسط این لامپ‌ها ثابت نیست و تغییر می‌کند. به علاوه در کنار این ویژگی‌ها به صورت غیرمستقیم و از راه دور، به کمک تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و یا iOS، هم قابل کنترل است.
نسل دوم این کیت با تغییرات اساسی به بازار عرضه شد. شار روشنایی لامپ‌ها از 600 لومن به 800 لومن افزایش یافت. به علاوه می‌توانید شدت روشنایی را به کمک آی‌فون و یا آی‌پد خود کنترل کنید.
قیمت این کیت 199 دلار است.

PhilipsHue


Nest Learning Thermostat (ترموستات هوشمند نست)
اخیراً شرکت آمریکایی نست، نسل سوم ترموستات را به بازار عرضه کرد. این ترموستات از راه دور و به صورت غیرمستقیم قابل برنامه‌ریزی و کنترل است؛ البته باید از یک تلفن همراه هوشمند استفاده کرد که با این محصول سازگاری داشته باشد. به این ترتیب شما قادر هستید دمای خانه را از هر جای دیگری به صورت غیر مستقیم کنترل کنید. مثلاً می‌توانید پیش از اینکه به منزل برسید به کمک این ترموستات دمای خانه را بالا ببرید تا وقتی که به خانه رسیدید هوای منزل گرم باشد. در مقابل هم می‌توانید دمای خانه را پایین بیاورید.
اما آنچه در مورد این محصول جالب است این است که قدرت یادگیری دارد. به طور مثال بدون اینکه از شما بپرسد، هوای خانه را گرم و یا سرد می‌کند.

NestThermostat


نصب این محصول بسیار راحت است. اما اگر در نصب و راه‌اندازی آن به مشکلی برخوردید می‌توانید از تیم پشتیبانی نست کمک بگیرید که هفت روز هفته و بیست و چهار ساعته برای سرویس‌دهی آماده هستند.
قیمت این محصول 249 دلار است.
کلید برق WeMo
قیمت این کیت به صرفه است. این کلید برق در سیستم روشنایی فعلی منزل شما جاسازی می‌شود. این امکان هم فراهم شده است که از راه دور و به صورت غیرمستقیم به کمک تلفن همراه هوشمند کنترل شود. علاوه بر این می‌تواند بنا به شرایط و اقدامات از پیش تعریف شده برای آن، در هر شرایط اقدامی خاص را انجام دهد.
قیمت این کلید برق 36.98 دلار است.

WeMo


کلید برق هوشمند WeMo
این محصول بسیار به محصول قبلی، کلید برق WeMo، شباهت دارد. قابلیت ارتباط وای‌فای دارد. علاوه بر این امکان کنترل آن از طریق یک تلفن هوشمند تعبیه شده است.
و اما تفاوت این محصول با محصول قبلی که معرفی شد، این است کلید برق WeMo تنها برای سیستم روشنایی طراحی شده است. این در حالی است که این محصول برای طیف متنوعی از لوازم خانگی استفاده می‌شود؛ به عنوان مثال می‌توان به کمک این کلید، تلویزیون را خاموش یا روشن کرد. در ضمن این کلید می‌تواند بنا به شرایط و اقدامات از پیش تعریف شده برای آن، در هر شرایط اقدامی خاص را انجام دهد.
قیمت این کلید 50 دلار است.

WeMoSocket


Samsung Smart Things Hub
یکی از ایرادهایی که در مورد اتوماسیون خانگی ممکن است مطرح شود، مجموعه‌ی وسیع استانداردها است؛ هر دستگاه استاندارد خاص خود را دارد و همین ارتباط و سازگاری دستگاه‌ها با هم را سخت می‌کند.
هاب تولید شرکت سامسونگ در واقع برای رفع همین مشکل به بازار عرضه شده است. این هاب می‌تواند به طیفی گسترده از محصولات هوشمند خانگی وصل شود و آن‌ها را کنترل کند.
قیمت این هاب 99 دلار است.
Samsung Smart Things Outlet
پریز تولید شرکت سامسونگ بسیار شبیه به کلید برق WeMo است. اما با این قابلیت که می‌تواند به کمک حس‌گرهای حرکت، از وجود یک مزاحم در خانه هم اطلاع بدهد و یا اینکه صاحب خانه را از حضور افراد در مقابل خانه مطلع سازد.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر