Google امنیت جدیدی را برای خود در نظر گرفته است.

Google امنیت جدیدی را برای خود در نظر گرفته است.


Googleتغییرات اساسی در امنیت خود برای اعتماد بیشتر انجام داده است. در حال حاضر Google از طریق Firewall میزان امنیت شبکه را بالا برده است اما با توجه به sony hack و بقیه هکرها، این firewall به خوبی کار نمی کند. هکر ها ی مخرب میتوانند از طریق دستگاهای ناامن، آسیب پذیر و اصلاح نشدنی و سیستم ورودی ضعیف، وارد شبکه شوند و همه چیز را خراب کنند. اگر یک دستگاه حک شود کل شبکه در خطر نیست چون هر کاربر به چیز خاصی دسترسی دارد بنابراین برای دسترسی به همه چیز، هکر ها باید یکدفعه به چندین کاربر حمله کنند.


شبکه ها باید انعطاف پذیر باشند چون وقتی هکر ها وارد دستگاه می شوند شرکت ها باید بازخوردیاز تمام اتفاقاتی که افتاده داشته باشند تا با سرعت اقدامی بر علیه آنها انجام دهند. و با استفاده از مدل امنیت موجود تا زمانی که شرکت متوجه شود کسی به شبکه آنها دسترسی دارد خیلی دیر می شود.
با استفاده از بهترین اعتماد که Google آن را Beyondcore نامیده است، شبکه ها تا زمانی که به اینترنت متصل هستند امن می باشند.
دو سال پیش شوک بزرگی به Googleوارد شد. نه تنها این شبکه بلکه تمام گفت و شنود ها از طریق کابل های محافظت نشده هک شده بودند اما Google خیلی سریع شروع به رمز گذاری برای تمام اتصالات داخلی خود کرد. از آن زمان Google به امنیت خود بیشتر اهمیت می دهد و این کار را با Beyondcore انجام می دهد. بنابراین کاربران می توانند با اطمینان ، از دفاتر یا خانه خودشان یا حتی کافی شاپ وارد شبکه شوند.
از این اتفاقات در بیشتر شرکت ها می افتد و اطلاعاتشان به راحتی از بین می رود چون که از beyondcore استفاده نمی کنند. گوگل تلاش می کند تا با beyondcore، کاربران در تمام نقاط دنیا به راحتی و با اطمینان از اینترنت استفاده کنند.
رمز گذاری برای از بین نرفتن اطلاعات بسیار ضروری است در حالی که قبلا در شبکه کاملا اختیاری بود. استفاده از شبکه هایی که به روز نشده اند باید محدود شودودسترسی به آن شبکه ها باید از طریق کارت های اعتباری انجام شود.
متاسفانه بسیاری از شرکت ها به Firewall اطمینان می کنند. بازار سرمایه گذاری جهانی Firewall رشد قابل توجهی داشته است و از 6.14 میلیون دلار به 8.14 میلیون دلار در سال 2014 رسیده است.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر